20 września 2010

Zakupy

Dzisiejszy dzień minął całkiem spokojnie - może dlatego że mam wolne w pracy ale nie o tym dzisiejsza notka.
Otóż chciałabym pokazać Wam moje nowe dwa nabytki ciuszkowe kupione po bardzo atrakcyjnych cenach .
Pierwsza rzecz "chodziła" za mną od 2 tygodni ,i dodatkowo jedna z użytkowniczek ,która zrobiła sobie listę ubrań na jesień ,pokazała to na swoim blogu i praktycznie odrazu zaczełam chodzić po centrach by znaleść płaszczyk! 
Kupiłam go w promocyjnej cenie 99 zł w Quelle 

Jest mega wygodny i idealnie pasuje do czarnych legginsów i długich kozaczków .

Przy okazji kupiłam tunike, jest tak jakby satynowa w kolorze czerni,szarości i różu 




Jak jest Wasza Lista "must have" ?bo moja dość długa szukam butów w kolorze karmelu i nigdzie nie mogę dostać, więc bedę poszukiwać dalej .Pokaże jeszcze lakier z lovely nr 21 z serii  Crystal Strenght śliczny czerwony kolorek .
 

Trzymajcie się cieplutko i dajcie znać jak znajdziecie ładne kozaczki w karmelowym kolorze :*


                                                                                                   Magdalena

4 komentarze:

  1. ooo kozaczków karmelowych też szukam :(
    a moja lista już powoli się wykrusza, bo albo już coś kupiłam albo w ramach oszczędności sobie to odpuściłam hehe
    PS płaszczyk fajowski! ach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk cudeńko!
    Koniecznie wrzuć jakieś zdjęcie w tej stylizacji z kozaczkami :)

    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chce taki płaszyczyk cudeńko ;D
    na pewno świetnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. plaszczyk napewno lepiej sie prezentuje na Tobie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...