28 listopada 2010

FOTD

Dzisiejszy niedzielny makijaż ;)


Na oczkach dzisiaj cienie z inglota, pod łuk brwiowy beżowy naturalny cień nr 351,na całą powiekę błyszczący łososiowy nr 142 , a w załamaniu i zewnętrznym kąciku szary cień nr 143 ,do tego eyeliner nr 77 oczywiście czarny ,jestem w fazie testowania i niestety rozmazuje się po kilku godzinach ale za to wygodnie się nakłada a na rzęsach tusz Grashka mega czarny i wydłużający .



Na twarzy mam podkład Rimmel  Renew &Lift kolor true ivory nr 103,puder brązujący essence nr 01 bronzing queen, korektor rozświetlający Atrdeco nr 5 ,i rozświetlacz collection 2000 w kolorze 3 just peachy ! Usta mega naturalne czyli pomadka ochronna BEBE.

I mały bonus nie związany z makijażem ,cały czas zapuszczam włosy miesiąc temu byłam u fryzjera podciełam  pocieniowałam i troszeczke przyciemniłam , ale już mi dużo odrosły i wyglądają tak:



A jaki jest Wasz ulubiony eyeliner ???
Całuje 

                                                                    Magdalena





15 komentarzy:

  1. bardzo ładny makijaż, bardzo świeżo w nim wyglądasz:) nie sądziłam, że masz takie długie włosy;) ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda włosy wyglądaja cudnie, zresztą cała ty!!!!!! bomba bomba bomba

    OdpowiedzUsuń
  3. no no, włoski śliczne :)
    ja używam linera z Virtual i bardzo go lubie :)


    my-orange-island.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne włosy! a mozesz dać zdjęcie przed i po? i co zrobiłaś, że tak urosły?

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku!!!!! ale masz włosy aaa piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki dziewczyny zapuszczam już długo,i miałąm w wakacjie problemy z włosami i skórą głowy ale jest już oki i rosną dalej używam tylko radicala mgiełki i serum ,szampon apteczny;)
    Buziakii

    OdpowiedzUsuń
  7. woow swietne wlosy :) i bardzo ladnie Ci w tym kolorze. a makijaz tez ladny, pasuja Ci te kolory, zreszta.. co Ci nie pasuje ? :) trzymaj sie cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz. Tak swieżo i promiennie a włosy masz naprawdę piękne. Zdecydwanie lepiej Ci w takim wydaniu niz wcześniejszym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz te włoski. :)) prostujesz?

    Ja do kresek używam Kohla z L'oreala. :) Jeśli chcesz zajrzyj na mój blog, akurat napisałam troszkę o nim. ;)
    http://xdominikax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. no włosy genialne;D
    zapraszam do siebie;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Wyglądasz wprost rewelacyjnie. Gdy zobaczyłam zdjęcie włosów myślałam, że je przedłużyłaś, a tu takie zaskoczenie! Śliczne są i jakie zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nissia - też uważam że lepszy kolor bardziej naturalny ,
    tajemnicza ja - one są cieniowane i jak te krótsze włosy zrobię na szczotke a reszte wyprostuje to wyglądają jak przedłużane hihi

    dziekuje za komentarze;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dominikax3 - czasami prostuje , tutaj nie są wyprostowane tylko wysuszone ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do udziału w konkursie makijażu zimowego! Wystarczy wejść na http://makeup-farbstift.blogspot.com/ i poczytać regulamin a jesli Ci się spodoba to zarejestrować się na forum mynailz (klikając z baner tytułowy na moim blogu się przekeirujesz)i wyczarować makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  15. łał MAdziu! Fantastyczne masz włosy i piękny kolor :D W ogóle wyszłaś olśniewająco na zdjeciach, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...