29 listopada 2010

Naturalne pomadki


Pomadki naturalne pasują do mocnego makijażu jak i do naturalnego - dziennego ja osobiście od niedawna zaczełam bardzo lubować się w takich pomadkach ,chodzi oczywiście o efekt "nude" .
Ja pokażę Wam 3 moje pomadki które pasują do dzisiejszej tematyki .
Warto zaznaczyć ,że przy takich kolorach należy zadbać o usta bardzo mocno , usta muszą być idealne, gładkie, aksamitne, ponieważ wszystkie niedoskonałości, suche skórki widać.
Jeśli jesteście ciekawi jak ja to robię, że nie mam z tym problemu ,piszcie...;)



Pierwszą pomadką jest :


Rimmel Chydra Renew  -  śliczne opakowanie, mega błyszczące, eleganckie i nowoczesne, dość  trwałe, lekko może się porysować. Jeśli chodzi o samą szminkę to musze przeznać, że jest całkiem fajna, kolor brzoskwiniowo - beżowo - pomarańczowy, delikatny ale widoczny na ustach, kolor nazwywa sie Nude Delight nr 700, konsystencja? bardzo dobra kremowa, delikatnie pokrywa usta dobrze się rozciera. Jeśli chodzi o trwałość to pozostaje na ustach około 2 godzin i trzeba wykonać poprawke.Zapach wyrazisty natomiast mi nie przeszkadza.Cena około 20 zł. Ocena 4+/6
Kupię ponownie ? - Tak



Inglot No limits  - jeśli chodzi o opakowanie, jest czarne, kwadratowe czyli proste klasyczne dość ładne. Co do koloru to jestem zachwycona prawdziwy neutralny kolor beżowy i nie znalazłam innego odpowiednika . Nr koloru to 133 (możliwe, że na dzień dzisiejszy pozmieniali numeracje.) Trwałość około godziny ,wiec mniej niż rimmel.Konsystencja? Tutaj pojawia się problem na początku bardzo dobrze sie rozprowadzała ,ale po kilkunastu aplikacjach stała się ciężka, bardzo tępa nie można jej równomiernie nałożyć trzeba rozprowadzać palcem ,i pod tym względem tragedia.Ze względu na konsystencje szminka wałkuje się i osadza w kącikach ust. Zapach takiej typowej pomadki ale gdy pomalujemy usta zapach zanika.
Następny minus to właściwości - w tym przypadku wysuszające .
Cena ok 18 zł. Ocena 2/6
Kupię ponownie ? - Nie


Pomadka P2 - opakowanie bardzo mi się podoba w kolorze srebrnym, ładne, eleganckie, może się troszeczkę porysować.Według mnie rewelacyjna szminka w super kolorze, jak opisać kolor kremowy jasny beż .Daje bardzo satynowy efekt. Jest mocno napigmentowana.Wykończenie mega kremowe. Jest bardzo miękka przez co może się szybko złamać ale ja na to uważam i obchodzę się z nią bardzo delikatnie ;) Aplikacja rewelacyjna gładka bez oporu nanosi się ją na usta. Co do trwałość to muszę powiedzieć ,że też miło mnie zaskoczyła pomimo konsystencji gdzie myślałam że przez to szybko się zetrze ,a ona do 2 godzin się utrzymuje.Tutaj właściwości się zerują ponieważ ani nie wysusza ale też nie nawilża mega no może troszeczkę :) Jest to mój faworyt.Minus - niedostępna w Polsce ,kupiłam ją w Niemczech.
Cena około 2,5 Euro.
Kupię ponownie - Tak tak tak tak ;) 

A teraz jak wyglądają kolorki ?





Jakie są wasze ulubione pomadki w odcieniu "nude" ?

Całuje 


                             Magdalena






21 komentarzy:

  1. Szkoda, że ten Inglot taki kiepski jakościowo, bo ten kolorek naprawdę bardzo bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy wczesniej nie zwracalam uwagi na ta z p2 a widze ze fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żałuję, że nie kupiłam tej szminki p2 :( no nic, dopiszę ją na listę i może podczas następnego wypadu do Berlina ją kupię albo poproszę koleżankę o zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zajrzałam i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dominikax3 - inglot był na początku fajny niestety mnie zawiódł, za to cienie mają boskie ;p
    tak p2 -REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze powiesz mi gdzie mogę nabyć ta szminkę z P2 ?

    OdpowiedzUsuń
  7. P2 można nabyć w drogeriach DM ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tę pomadkę z Rimmela. Szkoda tylko właśnie, że nie trzyma się zbyt długo na ustach. Kolor jednak świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat nude pomadek nie lubie :D Ale swietna notka. Dodam jeszcze, ze pomadki P2 są super kremowe i trzeba uważać, bo można je złamać ;) Jak to było w moim przypadku ;P
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja posiadam osobiście z tej trójki tylko rimmel... jest dość fajna... chociaż nie nawilża jak napisał producent... :)

    zapraszam na mojego nowego bloga :)(przy okazji)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ta z rimmela i p2 :D
    bardzo je lubię :D

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tydzień temu zakupiłam szminkę w tym odcieniu jest to Inglot nr 133 polecam, ja osobiście uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Madzia mogłabyś napisać jak dbasz o usta. Ja niestety mam ze swoimi problem. Ciągle są przesuszone, pomimo, że zawsze na noc nakładam na nie krem, a w dzień różne odżywcze błyszczyki i pomadki. Pomóż proszę!

    OdpowiedzUsuń
  14. czy ta która jest widoczna tutaj na zdjęciu.. http://allegro.pl/szminka-p2-pure-color-lipstick-7-kolorow-i2154580607.html to jest ta P2 010?? szok bo inaczej wygląda..

    OdpowiedzUsuń
  15. tak szminka 010 RODEO DRIVE to jest ta szminka wejdz na post : http://madziamakeup.blogspot.com/2012/02/pomadki-p2.html ta są inne zdjęcia .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam z Rimmela tylko inny kolor i szminka jest świetna, trwała, nie waży się w kącikach ust. Ze szminek nude bardzo dobra jest ISa Dory nie pamiętam numeru nazywa się "nugat" tylko droga. Ja używam Celia nr 101- jest trochę sucha i Kobo (Mocha nr 103) - świetna.

    OdpowiedzUsuń
  17. CZesc:) zakupilabym wszystkie,bo lubie jasne kolory i makijaz:)Jeszcze nie uzywalam kosmetykow z tej firmy,ale moze sie zdecyduje:) Zapraszam na mojego bloga.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba mnie prekonałaś do zakupu jakiejś szminki w kolorze nude, zobaczymy jeszcze, czy nie będę w niej wyglądała jak z kosmosu :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda,że kosmetyki P2 nie są dostępne w Polsce. Dla mnie kolor szminki Rimmel jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta trzecia jest przepiękna i taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...