9 grudnia 2010

ARTDECO PERFECT TEINT CONCEALER

kosmZawsze szukałam korektora pod oczy który będzie tym jedynym, fajnym, wyjątkowym. Ale co to dokładnie znaczy? Otóż korektor idealny powinien ładnie rozświetlać skórę pod oczami, powinien kryć sińce , być delikatny, hipoalergiczny, jego forma powinna być kremowa , nie za mocno leista ale też nie może być to twardy korektor - taki pod oczy się nie nadaje. Idealny korektor powinien dodatkowo łatwo się rozprowadzać nie zbierać się w zmarszczkach ,nawilżać skóre ......  i dwie ostatnie cechy to dobra cena i wydajność.

Oto kilka zdjęć tego cudeńka :


Opakowanie bardzo ładne ale szybko się brudzi ze wzglęndu na rodzaj wykończenia (błyszczące)








Ja mam kolorek nr 5 czyli zółtawy beż są dostępne jeszcze dwa nr 1 różowawy beż oraz  3 neutrany beż .








Bardzo wygodny aplikator w formie pędzelka .


Ogólnie korektor według mnie jest rewelacyjny , natomiast posiada jeden minus którym jest cena .
Zakupiłam go za około 17.50 EURO po przeliczeniu troche dużo PLN. (70 ZŁ )

Mimo wszystko jestem z niego zadowolona i mam nadzieję że recenzja będzie dla Was przydatna.

Macie propozycje jakiś innych korektorów , chętnie przeczytam , albo właśnie to ja was skusze na ten produkt ;)

Pozdrawiam
 

                                                    Magdalena


9 komentarzy:

  1. Ojojoj mnie nie stać na taki ekskluzywne kosmetyki, boo jeszcze nie pracuję.:) Zazdroszczę.;*

    http://martyneczka0011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie stać na takie ekskluzywne kosmetyki.:) Zazdroszczę.;*

    http://martyneczka0011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogę Ci polecić L'Oreal Touche Magique :) Sama mam ogromne sińce, a ten korektor sobie z nimi radzi praktycznie w całości kryjąc :)
    Cena to około 40zł, a na allegro można znaleźć dużo, dużo taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumowane balsamy maja fajne w Yves Rocher ;)
    Super notka :) Ja jestem zadowolona z korektora z NYXa, ale moim problemem sa zaczerwienienia ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. martyneczka - zawsze można znaleśc coś tańszego :) dziekuje za komentarzyk pozdrawiam
    dominika - tak jest dostępny w douglasie - chyba ;D
    iwetto nie mam gdzie kupić nyxa w tych drogerach na "M" u mnie w pozku nie ma niestety .
    gusia- chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Art Deco uwielbiam puder mineralny. Korektora nie mam, może się skuszę:) Teraz używam korektora Bobbi Brown w małym słoiczku, jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja go już kupiłam kolejny raz i jest rewelka. Wiem, że za tą cenę można dostać większą pojemność w innej (tez dobrej) firmie, ale mimo to wybieram ten. Jest świetny. Nie mam żadnych zastrzeżeń, no może poza ceną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...