13 grudnia 2010

GRASHKA

Hej ! 

Dzisiaj pokażę , tusz do rzęs który dostałam do przetestowania.

Po pierwsze tusz dostałam w ślicznym zielony kartoniku w białe kwiatki ;)
Jeśli chodzi o opakowanie samego tuszu jest ona bardzo klasyczne , czarne, proste.

Szczoteczka jest bardzo mała i wąska .Na początku malowania miałam z nią problemy , byłam nie przyzwyczajona do tego typu szczoteczek , aczkolwiek już się przyzwyczaiłam.
Dużym plusem jest to że tą szczoteczką można dotrzeć do każdej rzęsy i bardzo wygodnie maluję się drugą osobę .
Kolor maskary standard - czarna .
Struktura tuszu jest bardzo kremowa, dzieki czemu nie kruszy się, łatwo nakłada oraz nie osypuję się.
Tusz nie szczypie mnie w oczy .
Jeśli chodzi o efekt na rzęsach to mogę powiedzieć że ładnie je wydłuża oraz daje efekt większej objętości przy 2 warstwach tuszu.


Zostałam również zapewniona że tusz nie posiada parabenów .
Podaje też sam skład dla ciekawskich :
AQUA, SORBITAN OLIVATE, CERA CARNAUBA, ORYZA SATIVA CERA, STEARIC ACID, VP/VA COPOLYMER, GLYCERIN, HYDROXYETHYLCELLULOSE, VP/HEXADECENE COPOLYMER, SORBITOL, AMINOMETHYL PROPANOL, TOCOPHEROL, BIS-PEG/PPG-16/16 PEG/PPG-16/16 DIMETHICONE, DIMETHICONE, PPG-17/IPDI/DMPA COPOLYMER, PANTHENOL, ISOPROPYL MYRISTATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BAMBUSA VULGARIS LEAF/STEM EXTRACT, PHENOXYETHANOL, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, CI 77499 

zdjęcie szczoteczki 

8 ml 
9 miesięcy ważny 
CENA : 31,90 zł  


Jeśli nie wiesz co wybrać może warto zaryzykować :

zapraszam na  :

http://www.grashka.pl/product-pol-1221-GRASHKA-Tusz-wydluzajacy-Lengthening-Mascara.html


miałaś lub masz ten tusz napisz jak ci się podoba ?

Pozdrawiam 

                                                               Magdalena 

9 komentarzy:

  1. Bardzo przystępny cenowo ten tuszyk:) jednak ja miałabym opory z kupieniem tuszu bez wcześniejszego przetestowania;/ może doczekam czasu kiedy grashka wejdzie do sklepów?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisalam maila z takim zapytaniem i czekam na odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie jakiegoś ekstra wrażenia nie zrobił, szczególnie szczoteczka.
    Gdzieś mi się obiło o oczy,że oni tylko przez neta sprzedają, ale na 100 nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa szczota :) Szkoda, że nie podkręca ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm już któryś raz widzę ten tusz u blogowiczek i musze przyznać, że zaczyna mnie kusić :) tym bardziej , że dobre opinie o nim słyszałam i czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od tuszy oczekuję głownie wydłużenia oraz podkręcenia, którego efekt dodatkowo wspomagam zalotką. Mimo wszystko wolę szczoteczki silikonowe niż te z włosia, wygodniej mi się je użytkuje :>

    Zapraszam do siebie, chętnie wymienię się Obserwowanymi!

    U mnie notka poświęcona zarabianiu na blogu.
    Pozdrawiam!

    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten blogspot! :)

    pozdrawiam serdecznie, a przy okazji Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...