8 grudnia 2010

ZIAJA - MASŁO KOKOSOWE

Witam !

Jestem miłośniczką masełek ;)
Postanowiłam ,że pierwszym masłem do ciała które Wam pokarze będzie Masło KOKOSOWE z firmy Ziaja.
Na sam początek przytocze skład oraz dodam kilka fotek .

Skład:
 Aqua (Water), Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Cetearyl Elthylhexanoate, Butyspermum Parkii (shea Butter), Caprylic / Capric Trygliceryde, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Clycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Hydrogenated Palm Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Sodium Polyacrylate, Diazolidinyl Urea, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-bromo-2-nitropropane-1,2-Diol, Parfum (Fragance), Coumarin

Fotki:
Opakowanie

Opis producenta

Konsystencja

Moje wrażenia po stosowaniu:

Zacznę może od zapachu ponieważ , zakupiłam ze względu na to że uwielbiam zapach kokosu i to mnie skusiło.Zapach ma bardzo ładny typowy kokos, nie jest wyczuwalny sztuczny zapach chemiczny jak np w musie kokosowo - bananowym z Farmony - Sweet Secret.
Konsystencja - lekkiego masła , dobrze się rozprowadza,dość szybko wchłania,zapach w czasie aplikacji roznosi się w całym pomieszczeniu.
Nawilżenie dość dobre ale nie rewelacyjne u skóry bardzo suchej nie sprawdzi się w tej kwestii.
Uelastycznia Skórę - po jednym opakowaniu nie widzę takiego efektu . 
Opakowanie wygodne, za co należy się następny plusik.
Jest to produkt dość wydajny biorąc pod uwagę to że używam na całe ciało oprócz twarzy.
Nie nadaje się na usta - mnie po nim piekły .
Cena - fantastyczna.
Nie uczula , nie powinien.
Pojemność 200ml
Cena : od 8 zł do 12 zł

Podsumowując:

Produkt dobry, natomiast właściwości mogly by być lepsze.  

Mam ochotę na inne zapachy np waniliowe ,pomarańczowe, kakaowe :)

Jeśli masz ochote wypróbować nie zastanawiaj się tylko kupuj za tą cene nawet jeśli Cię nie zachwyci , to nie będzie smutno że wydałaś dużo pieniędzy. 

Już próbowałaś?
Napisz swoje zdanie o tym masełku  !

9 komentarzy:

  1. lubię masło bursztynowe - ma bardzo fajny zapach, delikatnie kwiatowy - ciężko go określić; nie lubię kokosu, więc na kokosowe się nie skusze, ale ogólnie te masła cieszą się dobrymi recenzjami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego masełka jeszcze nie miałam przyjemności używać, ale na pewno je kupię!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W najbliższym czasie chcę sobie kupić kakaowe. ;)

    http://xdominikax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bursztynowe - nie widziałam jeszcze takiego masełka ale chętnie wypróbuje :)
    Iwetto jak nie używałaś ty wszystko prawie już miałaś hihihihi;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziaja..:) Firma na każdą kieszeń.!:)) Noo niektóre kosmetyki ma fajne.:)

    http://martyneczka0011.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm, uwielbiam żel do mycia z tej serii (też kokosowy). Jest super tani i bardzo wydajny :). No i zapach- przepiękny! Chętnie spróbuję bursztynowego :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. martyneczka - tak na każdą kieszeń i faktycznie mająperełki w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aliss - dziekuje za komentarz i żele też używam ale te owocowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. jako ze teraz koncze moj balsam kokosowy, tyle ze z balea, to nastepnego kokosowego pod rzad sobie nie kupie, ale to waniliowe.. hmm :) na zime idealne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...