28 stycznia 2011

Zbiór Kosmetyków Styczeń 2011

Cześć postanowiłam zrobić porządki w miejscu gdzie trzymam kosmetyki i korzystając z okazji zrobiłam pare fotek jak trzymam i segreguje tzw. kolorówke oraz kosmetyki pielęgnacyjne.
Nie zobaczycie tylko kosmetyków do włosów bo to wszystko trzymam w łazience :)
Zapraszam do oglądania i jeśli Wam sie podoba zostawcie po sobie ślad :)

Całość tak się prezentuje , stolik z Ikea 

 Część pędzelków ,tusze do rzęs oraz kredki 

Pędzle do codziennego makijażu , kremiki do twarzy ,maseczki , balsam do ust.

Pierwsze półka to akcesoria do paznokci , a druga to pomadki błyszczyki, paski wybielające  
balsamy , mgiełki, wody perfumowane, sztuczne rzęsy i paleta Elf.



 ozdoby do paznokci  

Reszta kolorówki w szufladach z tesco :


Paletka - reszta cieni

Ostatnia szuflada ze stolika :
( reszta kosmetyków, prefumy kremy akcesoria do henny itp.......)










11 stycznia 2011

FOTD

Witajcie !


Doszłam do wniosku ,że pokażę Wam mój makijaż jaki miałam na sylwestra i wykonałam go ponownie .
Jeśli chodzi o bazę to był to błyszczący cień z Elfa beżowy z drobinkami.
Na to delikatny brokacik perłowy , dodałam czarną kreskę eyelinerem inglot  i na to nałożyłam brokacik z Elf  który mieni się na chłodny odcień zieleni. oczywiście sztuczne rzęs z firmy Ardell i makijaż gotowy .;)
Dajcie znać jak wyglądały Wasze makijaże , oczywiście można go wykorzystać w czasie karnawału ;)



 Niestety światło sztuczne .

Tak to wyglądało z bliska 

Kreska z brokatu 


Mam nadzieję , że makijaż się spodoba .

Buziaki 

                                Magdalena

9 stycznia 2011

Manicure dla facetów ? oki Ale jak dobrze i szybko go zrobić ?

Witam Panie i Panów.
Wiem ,że manicure wykonuje prawie każda z Nas , ale co z naszymi mężczyznami , zakładam się o 100 zł ,że panowie niechętnie się zajmują paznokciami nie mówiąc już o kosmetyczce, aczkolwiek nie mówie że takich panów nie ma ale.....
Dzisiaj zachęcam Was do przeczytania jak wykonać w domu manicure swojemu mężczyźnie.
Istotny jest tu czas zabiegu ,faceci się mimo wszystko krępują i chcą jak najszybciej mieć to już za sobą .
Dlatego też warto opracować taką metodę wykonywania manicure ,która przyniesie efekty i nie zajmię dużo czasu .


Poniżej znajdziecie opis jak ja to robię .Mam nadzieję ,że taki schemat ułatwi wam wykonanie męskiego manicuru.

1. Należy skrócić paznokcie obcinaczem.
2. Wyrównujemy  wolny brzeg paznokcia , tutaj najlepiej sprawdzi się pilniczek o gradacji 180 .
3. Na skórki nanosimy płyn do zmiękczania.
4. Skórki odpychamy kopytkiem lub patyczkiem .
5. Następnie moczymy dłonie w misce z wodą i mydłem.
6. Tutaj osoby wprawione mogą powycinać skórki .
7. Matowimy delikatnie płytkę paznokcia  blokiem.
8. Polerujemy paznokcie polerką bardzo delikatnie , ponieważ mężczyzna nie będzie chciał mieć błyszczących pazurków.
9.Na skórki i paznokcie nakładamy oliwkę wmasowujemy ją.
10.Na ręce nakładamy krem , najlepiej żeby nie zostawiał tzw filmu i żeby był bez zapachowy .



I KONIEC 
Taki zabieg trwa około 35 minut ,wydaje mi się że nasi Panowie poświęcą Nam czas;)

Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

                                                        Magdalena 




2 stycznia 2011

Cera , jej rodzaje i pielegnacja cz. 1

Cześć dziewczyny !
Postanowiłam , że od nowego roku zrobię cykl postów na temat cery i pielęgnacji .Mam nadzieje że coś takiego się Wam przyda i bedziecie mogły dokładnie scharakteryzować waszą cere oraz dobrać kosmetyki idealne dla waszej buzki.
Dzisiaj zaczniemy od cery suchej ,także robimy sobię gorącą herbate i zasiadamy do lektury.

Jeśli chodzi o cerę suchą według mnie jest dość łatwa do rozpoznania.
Przedewszystkim jest cienka ,delikatna, często ma kolor lekko różowy .Niestety jest mało elastyczna i może się łuszczyć. Istnieje dość duże prawdopodobieństwo występowania przebarwień i lekkich rozszerzonych naczynek Taka cera nie lubi zwykłej wody z mydłem które powodują ściągnięcie i napięcie skóry.
Reaguję zaczerwienieniem na warunki atmosferyczne oraz na mydło i wodę. Uwaga ! Szybko się starzeje .
Problemem jest trudność w produkowaniu odpowiedniej ilości naturalnych tłuszczów w skórze właściwej,
Dlatego tak ważna jest pielęgnacja nie tylko od zewnątrz ale także od wewnątrz.
Pielęgnacja cery suchej :
używamy mydeł syntetycznych z dodatkami natłuszczającymi
na dzień stosujemy kremy półtłuste ,nawilżające ,ochronne ( fajnie się sprawdzają kremy z zawartością wit A,E,F,wyciągiem z wiesiołka ,chmielu,jojoby, alfa-hydroksykwasów, polecam też takie subastancje jak
 algi, biostymina,alantoina, d-pantenol, elastyna, kolagen, liposomy, oleje mineralne)
na noc koniecznie kremy odżywcze
zimą używamy bogatych kremów ochronnych a latem kremów półtłustych z filtrami !
Zalecane są także maseczki i tutaj wybór jest naprawdę wielki np maseczki na bazie alg, z wit A,E ,maseczki domowej roboty z żółtka oliwy i miodu.
Nasza cera podziekuję nam rówenież za stosowanie preparatów z ceramidami , kwasem hialuronowym lub z np mukopolisacharydami.
Główne zabiegi dla takiej cery to zabiegi nawilżające , pojędrniające,dotleniające oraz odżywcze.
Demakijaż wykonujemy płynem micelarnym - bardzo delikatnym lub mleczkiem kosmetycznym ,przywracamy pH tonikiem bezalkoholowym, Zwracamy dużą uwagę na okolicę oczu , na szyję oraz dekolt nie zapominamy o tych częściach.
Raz w tygodniu wykonujemy maseczkę, fajnym pomysłem będzie wykonanie maseczki ziolowej i tutaj dla naszej cery dobrę będą : flawonoidy, pektyny, siemię lniane, a raz na dwa tygodnie peeling najlepiej typu peel-off lub gommage.

CZEGO NALEŻY UNIKAĆ PRZY CERZE SUCHEJ

* zwykłego mydłą
* wody chlorowanej
* środków przeciwtrądzikowych
* opalania w solarium jak i na słońcu
* unikać wystawiania skóry na mrozy
* unikać suchych i zadymionych pomieszczeń
* ziarnistych peelingów
* wód w aerozolach


Kilka kosmetyków polecanych dla cery suchej :

Krem Eucerin Intensywnie nawilżający, Hydro-Balance.
Krem Eucerin Ochronny ,Hydro - Protect.
Krem z  serii Nutritic odżywczy krem regenerujący z biolipidami.
Żel do mycia Avene Cold Cream gel .
Emolienty np Trixera z Avene
Krem oliwkowy Ziaja
Physiogel
 SVR Xerial 5
 Eucerin 5 % Urea
 Lirene mleczko do cery suchej
 Krem Nivea na noc jako maseczka
 Perełki ceramidowe Clarena do cery suchej
Serum nawilżające Clarena do cery suchej seria Hydro Oxy

Mam nadzieję ,że kilka tych informacji przyda się , jeśli macie taką cerę dajcie znać co używacie z czego jesteście zadowolone .



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...