11 stycznia 2011

FOTD

Witajcie !


Doszłam do wniosku ,że pokażę Wam mój makijaż jaki miałam na sylwestra i wykonałam go ponownie .
Jeśli chodzi o bazę to był to błyszczący cień z Elfa beżowy z drobinkami.
Na to delikatny brokacik perłowy , dodałam czarną kreskę eyelinerem inglot  i na to nałożyłam brokacik z Elf  który mieni się na chłodny odcień zieleni. oczywiście sztuczne rzęs z firmy Ardell i makijaż gotowy .;)
Dajcie znać jak wyglądały Wasze makijaże , oczywiście można go wykorzystać w czasie karnawału ;)



 Niestety światło sztuczne .

Tak to wyglądało z bliska 

Kreska z brokatu 


Mam nadzieję , że makijaż się spodoba .

Buziaki 

                                Magdalena

13 komentarzy:

  1. Boski make-up. Rzęsy są bajeczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo kreski eye-linerem kocham!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny makijaż! Prosty, a jaki efektowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu juz Cie nie ma na yt? :-( jesli mozesz to odp, bardzo lubilam Twoje filmiki, ale Twoj blog tez jest swietny! :-)

    zapraszam do mnie na bloga :-)
    http://szmina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie !
    Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie - blog o modzie
    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :p

    OdpowiedzUsuń
  6. c.u.d.n.i.e.

    :)

    zapraszam do mnie na bloga i konkurs :) http://reni-ferek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli chyba naprawdę jest niedostępny w Polsce :( na allegro jednak można go upolować :) tutaj masz link: http://allegro.pl/listing.php/search?string=Maybelline+Instant+Age+Rewind+korektor&category=45657&sg=0 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny makijaż szkoda , że ja tak nie umiem się malować. ;) A rzęsy sztuczne. ?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam zawsze wielki problem, żeby przykleić rzęsy w pasku :(

    OdpowiedzUsuń
  10. jak nakładasz sypki brokat? używasz jakiegoś płynu do sypkich cieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj było to eyeliner, a jak mam sam brokat to używam duraline z Inglota lub z Kobo ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...