9 stycznia 2011

Manicure dla facetów ? oki Ale jak dobrze i szybko go zrobić ?

Witam Panie i Panów.
Wiem ,że manicure wykonuje prawie każda z Nas , ale co z naszymi mężczyznami , zakładam się o 100 zł ,że panowie niechętnie się zajmują paznokciami nie mówiąc już o kosmetyczce, aczkolwiek nie mówie że takich panów nie ma ale.....
Dzisiaj zachęcam Was do przeczytania jak wykonać w domu manicure swojemu mężczyźnie.
Istotny jest tu czas zabiegu ,faceci się mimo wszystko krępują i chcą jak najszybciej mieć to już za sobą .
Dlatego też warto opracować taką metodę wykonywania manicure ,która przyniesie efekty i nie zajmię dużo czasu .


Poniżej znajdziecie opis jak ja to robię .Mam nadzieję ,że taki schemat ułatwi wam wykonanie męskiego manicuru.

1. Należy skrócić paznokcie obcinaczem.
2. Wyrównujemy  wolny brzeg paznokcia , tutaj najlepiej sprawdzi się pilniczek o gradacji 180 .
3. Na skórki nanosimy płyn do zmiękczania.
4. Skórki odpychamy kopytkiem lub patyczkiem .
5. Następnie moczymy dłonie w misce z wodą i mydłem.
6. Tutaj osoby wprawione mogą powycinać skórki .
7. Matowimy delikatnie płytkę paznokcia  blokiem.
8. Polerujemy paznokcie polerką bardzo delikatnie , ponieważ mężczyzna nie będzie chciał mieć błyszczących pazurków.
9.Na skórki i paznokcie nakładamy oliwkę wmasowujemy ją.
10.Na ręce nakładamy krem , najlepiej żeby nie zostawiał tzw filmu i żeby był bez zapachowy .



I KONIEC 
Taki zabieg trwa około 35 minut ,wydaje mi się że nasi Panowie poświęcą Nam czas;)

Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

                                                        Magdalena 




1 komentarz:

  1. a mój facet sam sobie robi manicure;p czasami ja mu tez ale to ostatnio się stało taka przemiana w dbanie o dlonie kiedys obgryzał i były obrzydliwe to ja już wole żeby "codziennie" coś przy nich robił niż żeby były obgryzione;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...