28 stycznia 2011

Zbiór Kosmetyków Styczeń 2011

Cześć postanowiłam zrobić porządki w miejscu gdzie trzymam kosmetyki i korzystając z okazji zrobiłam pare fotek jak trzymam i segreguje tzw. kolorówke oraz kosmetyki pielęgnacyjne.
Nie zobaczycie tylko kosmetyków do włosów bo to wszystko trzymam w łazience :)
Zapraszam do oglądania i jeśli Wam sie podoba zostawcie po sobie ślad :)

Całość tak się prezentuje , stolik z Ikea 

 Część pędzelków ,tusze do rzęs oraz kredki 

Pędzle do codziennego makijażu , kremiki do twarzy ,maseczki , balsam do ust.

Pierwsze półka to akcesoria do paznokci , a druga to pomadki błyszczyki, paski wybielające  
balsamy , mgiełki, wody perfumowane, sztuczne rzęsy i paleta Elf.



 ozdoby do paznokci  

Reszta kolorówki w szufladach z tesco :


Paletka - reszta cieni

Ostatnia szuflada ze stolika :
( reszta kosmetyków, prefumy kremy akcesoria do henny itp.......)










20 komentarzy:

  1. wow! Zazdroszczę takie zorganizowania!! Ja mam wszystko na regale i generalnie nie wygląda to za fanie :D W przeciwieństwie do Ciebie mam mega chaos i bałagan :(
    A tak na marginesie.. mogłabyś w końcu jakiś filmik nagrać ;> :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę tego jest... ;)
    Super kolekcja:* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiego porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi sie to, ze masz wszytsko w jednym miejscu i masz mozliwosc aby tak bylo :D ja mam glownie kosmetyki do makijazu i pielegnacji twarzy w 2ch miejscach i dosc mnie to irytuje, bo nie lubie tego widoku;), choc wszytsko mam pochowane do kosmetyczek i kuferkow :)
    Fajne sa tez te szufladki z tesco! :D
    Ogolnie bardzo mi sie podoba Twoja organizacja zbioru kosmetycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wszystko uporządkowane :) ja tez kiedyś miałam wszystko wszędzie , a teraz też koszyczki , szufladki i stwierdzam ze to zawsze i praktyczne i dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo, ale ładnie uporządkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie zorganizowane :D Madzia, gdzie upłynniłaś swoją kolekcje lakierów o_0?
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię mieć wszystko uporządkowane bo potem szukam np danego podkładu i nie mogę znaleść a tak to wszystko ma swoje miejsce ,iwetko lakiery - wymieniłam się, oddałam koleżanką , i jakieś nie fajne trafiły do kosza ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow! Ile Ty tego masz! Gratuluje ładnego zbioru :) I tak poukładane świetnie się prezentują :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, uporządkowane. U mnie panuje zwykle totalny chaos.

    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne:) Też trzymam swoje kosmetyki w tych szufladkach, świetne i praktyczne;)
    Dodaję do obserwowanych i mam zapytanie: czy mogłabyś zrobić jakąś notkę o tuszach? Wieeeele z nich już wypróbowałam i każdy był zły, jeden sklejał, drugi nakładał grudki... Widzę, że masz pojęcie w tym temacie, więc ciekawiłaby mnie Twoja porada;)

    Pozdrawiam!:) I dodaję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny porządeczek ! :)

    zaciekawiłaś mnie tymi szufladkami z tesco :D
    są świetne i widzę, że bardzooo popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna kolekcja i wszystko nieźle uporządkowane ;)
    podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę kolekcji i porządku ;)
    Pozdrawiam i dodaję ;)
    A co z yt? Zaglądasz tam jeszcze ?

    OdpowiedzUsuń
  15. zaglądam często ale nie nagrywam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Porządek jest! Podziwiam. Im więcej takich porządnickich zdjęć oglądam, tym bardziej wiem, że czas zrobić coś ze swoimi zabałagonionymi pudłami...
    Dodaję do obserwowanych:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczę, piękna kolekcja! ;-)

    a jakie wrażenia z używania Cetaphilu, masz może nawilżającą emulsję? chcę ją kupić i nie wiem czy fajnie nawilża.

    a czy znasz jakiś dobry nawilżacz pod oczy?

    OdpowiedzUsuń
  18. cetaphil jest rewelacyjny wg mnie , nie znam lepszego kremu na chwile obecną , pod oczy używam teraz kremu z clarinsa - testuje narazie pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Idalia - krem z clarinsa -był bardzo fajny i jestem mega zadowolona tylko drogi jest wiec narazie nie kupuje ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...