6 lutego 2011

Pielęgnacja włosów

Cześć dziś  post na temat włosów dla kilku dziewczyn :)

Zacznę od tego,że codziennie pije pokrzywe,czasami miętę,skrzyp,melise,rumianek.Choć najlepiej na włosy wpływa właśnie pokrzywa. Zazwyczaj wypijam jedną szklanę rano i jedną wieczorem , niestety są minusy picia porzywy oczyszcza nasz organizm i na początku picia do około 3 tygodni mamy wysyp niedoskonałości , potem jest już lepiej . Po około miesiącu picia możemy zaobserwować wzmocnienie włosów, pojawiają sie "baby hair" ( bardzo lubię to określenie ) i włosy szybciej rosną. Można dodatkowo zakupić i łykać suplementy ja na chwile obecną łykam tylko witamine A+E ale zamierzam zakupić Merz special .
Zajmijmy się teraz samymi włosami ,na początek olejuje włosy oczywiście nie zawsze robię to raz w tygodniu .
Używam 2 specyfików :
1) olej kokosowy - nakładam na te parie które są suche i zniszczone farbowaniem itp ,pięknie pachnie ,włosy stają się nawilżone , nie łamią się , i można zauważyć poprawę kondycji końcówek włosów.
Ja olej mam z kuchni od mamy hehe ale można go zakupić w sklepie ze zdrową żywnością.
Koszt około 15 zł za 200 ml

2) olej rycynowy - nakładam go na brwi ,rzęsy oraz na włosy ,olej ma działanie wzmacniające włosów i sprawia że pojawiają się nowe włoski , włosy są błyszczące , nawilżone a do tego przyciemnia odrobine włosy.
Kupuje w aptece za około 6 zł
 UWAGA ! : KOBIETY W CIĄŻY NIE MOGĄ GO UŻYWAĆ !



Jak nakładam olej :
Przed myciem włosów z najczęściej  tylko na 1 godzinę można oczywiście na dłużej .
Olej podgrzewam dodaje inne składniki np olej rycynowy mieszam z wit A+E dodaje soku z cytryny i żółtko mieszam i nakładam pędzlem do farbowania włosów .Jeśli same końcówki to zamaczam włoski w pojemniku z mieszanką .

Teraz czas na mycie.

Rozczesuję dokładnie włosy - szczotką , następnie mocze i nakładam szampon obecnie używam 2 .
Pierwszy to preparat apteczny na tłusty łupież ponieważ miałam kiedyś z nim problemy ,i jest to Ocerin -bioaktywny szampon .Uwielbiam go moją ocenę możecie przeczytać na wizażu w KWC .



Dla osób którym nie chce się szukać  mojej oceny :

+ włosy nie są poplątane ( no właśnie ta dermena ;/)
+ nie ma zapachu
+ zamienia się w emulsje która ładnie się rozprowadza
+ dość wydajny
+ skóra głowy się nie przetłuszcza nie jest podrażniona, tłusty łupież znika po około niecałym miesiącu stosowania,
+ włosy są bardzo dobrze oczyszczone
+wygodne opakowanie
+szampon łatwo się spłukuje


- wysusza końcówki
- dla niektórych cena ok 25 zł w aptece wielkopolskiej
t ta
A drugi szampon który stosuję to Babydream który :
Delikatnie i dokładnie oczyszcza skórę głowy i pielęgnuje włosy niemowlęcia. Proteiny pszenicy zapobiegają elektryzowaniu się włosów.
Szampon może być także stosowany do codziennej pielęgnacji włosów. Produkt zawiera rumianek i pantenol. Nie zawiera barwników i konserwantów oraz składników pochodzenia zwierzęcego.



Bardzo go lubię bo :

+ jest tani
+ nie zawiera SLS ma dobry skład
+ nie plącze włosów
+ dobrze zmywa oleje
+ładnie pachnie
+ jest wydajny
+ nie obciąża włosów

Włosy myje 2 razy i następnie nakładam odżywkę lub maskę.
Maski które lubię to :
-Kallos al Latte mleczna odżywka cena ok 25 zł za 1L kupiona na allegro
- Bingo  maska z kompleksem algowym ( 5 alg ) cena ok 9 zł za 500 ml kupiona w tesco
- Bingo maska z proteinami kaszmiru i jedwabiu cena około9 zł za 500 ml kupiona w tesco


- Lorys czekoladowa ( uwaga zawiera sylikony ) cena około 18 zł za 1000 ml kupiona w Auchan
- Lorys  z avocado ( bez silikonu ) cena około 18 zł za 1000 ml kupiona w Auchan
Wszystkie produkty wypisane powyżej znajdziecie w KWC na wizażu , wg mnie każda z nich działa pozytywnie na moje włoski .

Jedna której nie ma na wizażu i kupiłam ją przypadkowo to maska z Tesco za 5 zł ( 200ml )  Hair Benefits włosy po niej są błyszczące i miękkie ale trzeba uważać bo obciąża ,ale bardzo ładnie pachnie i jest w różowym opakowaniu hehe



Maskę lub odżywkę trzymam na włosach około od 5 do 30minut w zależności co mam na włoskach  i w tym czasie biorę prysznic.

Następnie robię płukankę ( raz w tygodniu ) , i mam 3 ulubione :
- miętowa ( włoski są błyszczące , i ślicznie pachną )
- szałwiowa ( włosy są mocniejsze i gładsze )
- kawowa ( pobudza włoski do rośnięcia i przyciemnia )

Jak byłam blondynką używałam też  rumiankowej która ma właściwości rozjaśniające i łagodzące podrażnienia)

Dodatkowo na wilgotne już włosy albo nakładam serum radical na połowę włosów /krem nivea lub jedwab  na końce / i psikam skalp mgiełką  z radical aczkolwiek ona nie daje super efektów .





Dodatkowo czasami stosuję keratynę w płynie i sama nie wiem czy ona coś daje i woda pokrzywowa dzięki niej pojawia mi się meszek ( nowe włoski ) ;)



Włosy albo same schną albo używam suszarki z chłodnym powietrzem ;)
Do stylizacji obecnie używam produktów z Loreala .





I to by było na tyle mam nadzieję że coś Was zainteresuję :)

25 komentarzy:

  1. o kurczę, sporo masz tych preparatów pielęgnacyjnych :)
    Zaciekawiło mnie jednak, czemu kobiety w ciąży nie mogą używać olejku rycynowego?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie poluje na ten olej kokosowy [dokładnie taki jaki Ty masz] ale ciężko go dostać:(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatny post! :-) nawet nie wiedzialam ze w tesco i auchan sa takie fajne odzywki i maski! ja tez uzywam oleji i produktow radical, bardzo sobie je chwale :-) a jak uzywasz tej wody pokrzywowej na wlosy?
    buzka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. wode pokrzywową wcieram w skalp delikatnie , olej kokosowy juz mi sie skonczyl ale mozna go dostac w sklepach ze zdrową żywnością, a co do olejku to doustnie nie mogą stosować ponieważ można uszkodzic płód a jeśli chodzi o stosowanie na skóre czy włosy to niby nie ma takiego ryzyka ale ja bym odradzała i wzieła inny olej .
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo używasz tego do wlosów.
    obsewruje Cię jak justynka889
    i zapraszam do mnie na bloga
    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. od czasu przeczutania posta zaczelam pic pokrzywe:) czyli od wczoraj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaję do obserwowanych:)
    bd tu zaglądać, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. olej kokosowy- bez watpienia pokusze sie o kupno ;-) uwielbiam wszystko co pachnie kokosem, swietny blog ! dodaje do obserwowanych i rowniez bede sledzic!
    zapraszam na moje poczatki
    http://o-zet.blogspot.com zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Korektor kosztuje ok. 10zł. Chyba 9.99. :)

    Zapraszam do mnie:
    www.cotalcialubinajbardziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. a dzieki za odpowiedz ;) bede odwiedzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten jedwab w płynie natura silk jest świetny, moje włosy po nim są jak po jakieś wspaniałej odżywce, a nawet lepiej super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taguję Cię :)


    The Versatile Blogger
    Zasady:
    1. Podziękuj i napisz adres bloga który wręczył Ci nagrodę.
    2. Napisz siedem faktów o sobie.
    3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz .
    4. Powiadom te blogi o wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też sobie chwalę odzywkę z Kallosa i szampon Babydream:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie, naprawdę ciekawy blog, zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oleje kokosowe królują :) Zapraszam do mnie http://pat18s.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. zaiwestuję chyba w ten krem kokosowy, bo mam bardzo przesuszone włosy ..
    +obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kokosy rządzą i tyle!!!:)
    więc może skuszę się na ten olejek ?

    OdpowiedzUsuń
  18. No no niezła kolekcja do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o ciekawych rzeczach tu piszesz :) Sporo się dowiedziałam, więc chyba wypadałoby być wdzięczną hehe :) Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam do siebie, a takze do dodania, czesc :) Bede zagladac ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. cieszę się że mój blog choć trochę się przydaję , a kokos rządzi a jak ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. powiem Ci, że szampon z babydream tak wysuszył i skórę głowy, że 'głowa mała' :D:D:D masakra... do teraz mam łupież, a minął ponad miesiąc... nigdy więcej. Zużywam go teraz do mycia pędzli...
    a kalos mleczny w sumie nic nie zrobił dla moich włosów, niestety... taka pojemność za 10 zł... szkoda.

    najlepszą maską była maska Fructis do włosów farbowanych, cudowna!!!!!!!! 300 ml za 16 zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja babydream już nie używam przestałam ale spróbować musiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. witaj,
    Wspaniały post! Ciekawe porady i wiele cennych produktów:) Ja także używam mlecznej maski do włosów, niebawem recenzja na moim blogu:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak, zgadzam się, fajne produkty. Nie wiem czy już miałaś okazję wypróbować Biovaxmed? Widzę, że stosujesz Radical, ale jak sama piszesz nie wiadomo do końca czy działa (mam podobne odczucia). Co do Biovamed zaczęłam te produkty, a konkretnie serię stymulującą wzrost włosów stosować w grudniu. Efekty są widoczne "baby hair" i zahamowane nadmierne wypadanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  25. tez mam ten produkt radical;d
    pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...