23 marca 2011

ach te usta ...

Korzystając z okazji że wcześniej wróciłam z pracy pokaże jak najczęściej i czym maluje usta.Staram się wykorzystać wszystkie moje pomadki ale chyba to nie możlwie dlatego zdecydowałam się na 5 kolorków .
Oto i  one: 


P2 rodeo drive nr 010 + Essence nudes XXL nr 01 

Rimmel Latino nr 282 + My secret  fashion nr 114 

Błyszczyk bezbarwny no name ;) 



Inglot ice & fruits nr 316 
Rimmel Nude delight nr 700


Wszystkie akcesoria razem :


A wam która wersja najbardziej się podoba ? 
Tymczasem lece pić zieloną herbatke Pa ;* 






42 komentarze:

  1. pierwsza i ostatnia, cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Usta to Ty masz nieziemskie, takie zmysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, zmysłowe usta :)
    Wszystkie kolorki, takie jak kocham, pasujące do mojej urody. :) Rimmel latino najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A!Boskie usteczka!!
    Takie sexy,zmyslowe!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj boskie masz te usteczka!!!sexy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza bosko się prezentuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ostatnia podoba najbardziej, piękna :)

    Zapraszam do mnie:
    http://lakieromaniaczka-inulinus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. madziu masz śliczne usta takie pełne...Rimmela pomadka nr1

    OdpowiedzUsuń
  9. Rimmel Latino nr 282 + My secret fashion nr 114

    boże jaki ładniutki kolorek!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. suuuuper, jesteś zadowolona z essence nudes xxl?

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje za komentarze ,i rady chyba najbardziej podoba mi się nudes delight , co do essence xxl - jest fajny pół - transparentny tylko się kleji troche i to mnie wkurza ale daje ładny efekt na ustach delikatnie je rozjaśnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oja oja muszę mieć wszystkie te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz tak piekne usta ,ze moglabym jeszcze dlugo ogladac jak prezentuja sie inne kolorki na nich.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1, 2 i 5 - moje typy zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mi sie podoba pierwsza i ostatnia... ale ten błyszczyk z no name albo nadaje fajny odcień albo Ty masz ładny kolor ust!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.modnym-byc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. masz piękne usta:) Najbardziej podoba mi się nr 1 i 5 - cieszę się, ze moja szmineczka tak dobrze się sprawuje, bo faktycznie ten kolor Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. line - on jest czerwony ale lekko transparentny i tak jakoś wygląda

    anuia - tak pomadka super się sprawdza jeszcze raz dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. 1, 2 i ostatnia cudne! ale masz sexy usta :-)

    u mnie również porównanie ostatnio ulubionych, zapraszam!

    ps. jak mogłam do tej pory nie trafić na Twojego bloga?! oglądałam Cię nie raz na YT i bardzo lubiłam nagrywane filmiki :-)
    dobrze, że Cię odnalazłam, dodaj od obs. oczywiście! ;D

    Pozdrawiam cieplutko!

    idaalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatni najbardziej mi się podoba ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam rimmela nude :) uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najładniejsze są nr 1 i nr 5. Chyb a kupię sobie tą ostatnią ! Zapraszam na mojego bloga, który jeszcze jest nierozdziewiczony :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. masz bardzo ładne usta! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. weszłam przypadkowo do Ciebie, ale muszę Ci powiedzieć ze jesteś piękna! piękne pomysły na usta i śliczne masz ząbki:)) lece jutro po Twoją pomadkę nudes do Rosmanna maaatkoo! dobrze ze nd i jest coś czynne bo umarłabym bez niej:( dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz piękne usta, więc w każdym kolorze będziesz wyglądać cudnie. Mam je wszystkie no i cóż... tak ponętnie to one nie wyglądają na moich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuje ślicznie napewno ładnie wyglądają na twoich ustach też!

    OdpowiedzUsuń
  26. ta nude jest przepiękna tzn ta ostatnia;)






    zapraszam do mnie:)
    może masz ochotę obserwować? ja już to zrobiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. wow jakie usta!
    pierwsze cudoooooooooo <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta pierwsza jest super:) gdzie ja mozna zakupic? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. rimmel latino kupilam w osiedlowym sklepiku

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz piękne usta. We wszystkich zaprezentowanych odsłonach wyglądają wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  31. o kurde nawt bez pomadek masz usta jak malina:)
    zadroszczę :)

    a kazda pomadka wyglada fantastycznie na takich ustach moj typ to rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
  32. nr 1 i 5... jestem zakochana ;) właśnie szukam takiej pomadki jak na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rimmel Nude delight nr 700 wypadł najlepiej :)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...