28 marca 2011

Liz Earle Naturally + Ściereczka muślinowa



Zachęcona pozytywnymi opiniami produktu  Hot Cloth Cleanser postanowiłam zaryzykować i wypróbować .
Po pierwsze co to jest  Hot Cloth Cleanser?

Skoncentrowany preparat do oczyszczania twarzy. Usuwa makijaż i wszystkie zanieszczyszczenia ze skóry. Zostawia twarz czystą i miękką w dotyku. Zawiera nawilżające masło kakaowe, oczyszczający olejek eukaliptusowy oraz łagodzący wyciąg z rumianku. Do użytku z muślinową chusteczką.
p.s wogóle nie rozumiem szału związanego z muślinową ściereczką ja używałam jej już dużo wcześniej do zmywania maseczek ,fajnie zmywa ale szału nie robi.



Wracając do tematu moja osobista opinia :

- produkt ma dobre wygodne opakowanie z pompką
- ma zapach eukaliptusowy który mnie osobiście drażnił i przeszkadzał
- konsystencja : gęsta , kremowa
- nie nadaje się do oczu ! Szczypie mocno !
- zapycha niestety ( trójglicerydy robią swoje )
- dobrze oczyszcza twarz aczkolwiek makijażu oczu nie zmyje pojawia się efekt tzw "PANDY"
- jak byście chciały kupić wydaje mi się drogo jak na taki preparat bo ok 11 funtów bez przesyłki
- niedostępny w polsce trzeba szukać na str internetowych

Także tyle odemnie , zachwycona nie jestem .
Jeszcze jedna sprawa ściereczki muślinowej Liz Earle mają bardzo dobre te ściereczki należy je prać co 2 użycie , lub jeśli używacie tak jak ja do zmywania maseczek itp każdorazowo .


 A wy używacie ściereczek muślinowych co na ten temat myślicie ?

Pozdrawiam





8 komentarzy:

  1. nie martw się każdy może trafić na kosmetyk z którego nie będzie zadowolony..wydałaś kasę ale za to butki śliczne pozazdrościć :)
    zapraszam na moją początkową przygodę z blogiem.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka no ale musze je sprzedać jednak są nie dla mnie a na blog już lece ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uzywam sciereczek od tego sprzedawcy...są super
    http://allegro.pl/szmatka-muslinowa-sciereczka-muslinowa-peeling-i1618808062.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uzywam Liz Earle ze sciereczkami i jak narazie jestem baaaaardzo produktem zachwycona sorry ale ten produkt czego nie robi dla ciebie robi dla mnie i nie wiem czemu na ciebie nie dziala u mnie w domu 3 kobiety tego uzywaja i sa zachwycone no ale kazdy jest inny dlatego ja go polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubie szmatkę muślinową, uważam ze jest to swietny produkt za nieduze pieniadze, zapraszam na moja recenzję,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uzywam wlasnie sciereczki i zelu z vichy i dla mnje nie ma nic powrotu:-) rym bardziej ze sciereczka domywamydokladnie miejsca kolo nosa czy broda

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez youtubowy szał na Liz Earle byłam o krok od kupienia :P Poczytałam opinie na wizażu i niestety, zapychacz...Szmatki muślinowej, albo małego ręczniczka używam codziennie, efektem jest gładsza skóra :)

    Pozdrawiam i zapraszam na ulubieńców sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...