31 marca 2011

Mikrodermabrazja czyli co ? ( zabieg kosmetyczny)

Hej! Postanowiłam przybliżyć temat zabiegów kosmetycznych w rezultacie powstanie seria o takiej właśnie nazwie .Na pierwszy ogień idzie Mikrodermabrazja, mam nadzieje że rozwieje wszystkie wasze wątpliwości na temat tego zabiegu i wybierając się do kosmetyczki będziecie mieć już wszystkie potrzebne informacje ,dodatkowo będziecie mogły kontrolować czy wszystko jest wporządku.
Po pierwsze możecie się spotkać z innymi  nazwami mikrodermabrazji czyli np. dermabrazja kosmetyczna ( nie mylić z samą dermabrazją ) lub mikropeeling kontrolowany.

Co to takiego mikrodermabrazja ?

Jest to nic innego jak ścieranie warst naskórka za pomocą specjalnie rurki zakończonym specjalnym elementem podobnym do długopisu, fachowo nazywa się to skin abrader ,aczkolwiek ja chyba nigdy w życiu nie użyłam tego słowa  : D , i jego końcówka wyrzuca bardzo drobne kryształki tlenku glinu inaczej korundu .( opcjonalnie zamiast korundu można użyć ściernej końcówki diamentowej ). Powinnam tu dopowiedzieć że mikrodermabrazja jest rodzajem peelingu mechanicznego .

Zabieg powinnien być bezbolesny,osoba poddająca się takiemu zabiegowi może odczuwać takie jakby zasysanie skóry . Czasami po zabiegu może wystąpić lekkie łuszczenie i zaczerwienienie ale nic wiecej .

Ciekawostką jest to , że mikro możemy łączyć z innymi zabiegami np z kwasami .
Natomiast należy pamiętać że najpierw wykonuje się mikrodermabrazje a potem dopiero kwasy.
Oraz następna ważna wiadomość mikro wykonujemy dopiero po około 7-10 dniach od oczyszczania manualnego jeśli takie było robione .

No i wskazania to:
- zanieczyszczenia skóry
- rozstępy
- cellulit
- blizny potrądzikowe
- przebarwienia
- prosaki
- zbyt mocne zrogowacenie skóry
- zanik włókien kolagenowych
- ogólna regeneracja skóry
- przed zabiegami z aktywnymi substancjami w celu zwiększenia ich skuteczności
- płytkie zmarszczki

Przeciwskazania ! :
- grzybica
- znamiona
- włókniaki
- łuszczyca
- opryszczka
- otarcia , rany
- rak
- liszaj
-ciąża
-kuracja kwasem retionowym

Jak często ? :

To zależy.. generalnie częstotliwość zabiegów określa sie po przeprowadzeniu z klientką wywiadu i określeniu rodzaju skóry.Aczkolwiek istnieją ramy które to uogólniają,zatem:

Najlepiej wykonać serie od 4 do 10 zabiegów, w odstępie średnio od 1 do 4 tygodni.

Jak długo ?

Sam zabieg trwa od 15 minut do około 35 minut ,natomiast często łączony jest z innymi zabiegami w zależności od potrzeb cery.

Mam nadzieje ze teraz już wiecej wiecie o mikrodermabrazji .
Jakie są wasze doświadczenia i czy ogólnie wykonujecie taki zabieg u kosmetyczki ?

13 komentarzy:

  1. Dzieki za ten artykul, mi sie bardzo przydal w podjeciu decyzji bo ostatnio sie zastanawialam nad mikrodermabrazja ;)

    Madziku, dodasz mnie do swojego blogrolla? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy artykul sama zastanawialam sie nad takim zabiegiem napewno jeszcze raz wszystko sobie przemysle tylko musze znalesc dobry salon

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tydzień temu byłam na mikro-diamentowej ;) była akurat promocja za 70 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonuję mikrodermabrazję innym. W połączeniu z kwasami daje naprawdę ładne efekty, ale by zobaczyć dobre wyniki w przypadku skór grubych trzeba się liczyć nawet z 10 seriami. Dlatego apeluję już na samym początku, że jeśli chce się uzyskać dobre efekty trzeba liczyć się z kilkoma seriami.
    Fajny pomysł z przybliżaniem różnym zabiegów, dodałabym jednak jeszcze kilka info nt. pielęgnacji już po zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  5. madziu kiedt pojawią się towje filmiki na yt :))??

    OdpowiedzUsuń
  6. kitka - to faktycznie okazja Ci się trafiła ;)
    Katrin - nie wiem , narazie mi się nie spieszy buziaki;*
    kokolina - napisałam ze w seriach należy wykonywać, no tak nie napisałam info o pielęgnacji po zabiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. your blog is so cute! :)
    Please tranlate en english or italian ;)ù

    ciao ciao from Rome
    BExCLUSIVE MAGAZINE

    http://bexclusivemagazine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie do rozdania!
    http://pysiapatrysia.blogspot.com/2011/04/rozdanie.html

    BUZIAKI:* i miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog.Obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny artykuł przydatny baardzo:)!
    Przy okazji pragnę zaprosić na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie Twojego bloga. :) Można się dowiedzieć dużo przydatnych rzeczy, xD Oglądałam Cię też zawsze na youtube, wiec mam nadzieje, ze kiedyś wrócisz.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pysia - dzieki za zapro ;)
    wonder woman - cieszę się że się przydał ;)
    nusiaxx - możliwe że wróce nie wiem narazie mam bloga ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...