27 marca 2011

Przegląd prasy

Doszłam do wniosku że warto by było zobaczyć co ciekawego "widać" w gazetach ,chodzi mi tu generalnie o ubiór ciepło się robi dlatego trzeba odnowić swoje szafy a raczej ubrania zawarte w środku .

Porobiłam fotki i pokaże Wam co najbardziej mi się spodobało i co będzie modne w tym sezonie .

Oczywiście elementy zwierzęce które kiedyś już królowały na wybiegach ,sama posiadam kilka rzeczy w tym stylu, zdecydowanie jestem na tak .

Trencz , w zeszłym roku kupiłam podobny i mam zamiar w nim chodzić też w tym roku ( jedna rzecz mniej do kupienia hihi )

Pastele...... tak samo jak w zeszłym roku delikatne odcienie ,nadal będzie modny miętowy kolor ja osobiście lubię ten kolor na oczach ;)


Bransolety wielkie ,ogromne bogato zdobione jako element stroju będą idealnie pasować 

No tak nie mogłam ominąć bucików w kolorze nude wielka platforma,ja poszukam troszkę na mniejszym obcasie bo w takich jak na zdjęciu ciężko by się śmigało po mieście lub w pracy ;) choć nie powiem rewelacyjnie wyglądają.

Klasyka - jeans zawsze i w każdej formie czyli koszule ,kamizelki,rurki ,szwedy ,kurtki co tylko zapragniecie.


Element Karmelowy - muszę zakupić karmelową torebkę strasznie mi się podoba.


Makjaż akcent kolorystyczny na oczach można trochę się pobawić cieniami :)
Odcienie zieleni,fioletu , niebieskiego jak najbardziej na czasie .

I to by było na tyle a jakie są wasze "must have"  na nadchodzący sezon ? 

7 komentarzy:

  1. Widzę że zwierzęce motywy znów atakują :)
    U mnie w sklepach królują właśnie zwierzęce nadruki ale również kwiatki.
    Ja stwierdziłam że potrzebuję butów nude i aktualnie zakupiłam już 2 pary ale wciąż mi mało :)
    Pozdrawiam Madziu (i zapraszam do siebie)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się Twój styl ;-)
    + obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog :) zapraszam do siebie http://sandifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. tylkokasia - witaj słońce;*
    ensepeunse - uwielbiam taki trencz ;)
    ostro - dziękuje
    sandra - już zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...