21 marca 2011

Sudocrem



Zastanawiałam się co Wam przedstawić ,niektóre z Was pytały mi się jaki krem - uniwersalny polecam.
I oglądając moje kosmetyki doszłam do wniosku że mam jedno cudeńko które poprostu zasługuje na osobny post na tym blogu.

Zacznę od tego , że pierwszy raz zobaczyłam go w salonie na praktykach używałyśmy go na skórę po depilacji brwi. Działał rewelacyjnie .Opiszę go ponieważ uważam że każda z Nas powinna mieć ten krem w domu.


Bardzo gęsty krem, w kolorze białym, dość ciężko się rozsmarowuje , długo się wchłania.
Należy go nakładać naprawdę bardzo niewiele ponieważ gdy nałożymy go za dużo tworzy warstw która nie do końca się wchłonie.
Możemy go dostać w opakowaniach od 60 g do 250 g 
Cena to od 13 zł do 35 w zależności od pojemności.

Do czego się nadaje :

Do wszystkiego ;) 

Żartuję , ale uwierzcie mi że ma wile zastosowań oto kilka z nich:

  • niweluje zadrapania i podrażnienia skóry
  • łagodzi otarcia skóry
  • pomaga na oparzenia słoneczne
  • idealny na odleżyny i odparzenia odpieluszkowe
  •  na wrastające włosy !( idealny po depilacji)
  •  na wypryski na twarzy pomocny w pielęgnacji cery trądzikowej ( ale trądziku samego nie wyleczy )

Czyli jak sami możecie zauważyć ma działanie :

  • łagodzące 
  • odkażające
  • osłaniające
  • ściągające
  • Uwaga ! - nawilżające
  •  ochronne
Oprócz tego jest wydajny , dość tani, praktyczny , hipoalergiczny , ma rewelacyjne opinie na portalu wizaz.pl. 

Podaje skład: ( możecie sobie przeanalizować , ja uważam że całkiem oki,)

Skład: tlenek cynku e.p 15,25 %, lanolina (hypoalergiczna) 4,00 %, benzoesan benzylu b.p.1,01 %, cynamonian benzylu 0,15 %, alkohol benzylowy b.p.0,39 % oraz woda destylowana, parafina ciekła, wosk, benzoesan sodu, octan linalilu, glikol propylenowy, embanox 4, sorbitan, aromat lawendowy

Właśnie zapomniałam o zapachu .... wiecie co mi nie przeszkadza, ale czym mi to pachnie nie mam pojęcia .:)

Kilka informacji od producenta. 
Chciałam też zaznaczyć że niestety nie jest to polski produkt ,ponieważ producent pochodzi z Irlandii. 


I informacja na koniec  można go dostać bez recepty w prawie każdej aptece .
  
Jeśli go używacie to napiszcie na co go stosujecie ? 

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru 

7 komentarzy:

  1. mialam go i potrafi zdzialac cuda, szczegolnie jak sie przesadzi ze slonkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. zazwyczaj stosuje się go na pupę niemowlaków :)

    sama go nie używałam :)
    może warto spróbować? szczególnie po depilacji? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie uratował jak dostałam uczulenia na Ziaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Zapomniałam o tym kremie. Kiedyś używałam go dość często i muszę do niego wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo na wszelkie uczulenia i zadrapania, leczy tez pięknie ranki po krostkach :-) fajnie, że o nim wspomniałaś, jest godny uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyobraź sobie, że Sudokrem kupiłam dawno temu ... wiadomo, ktoś zachwala, to też chce się to mieć;) tak jak to określiłaś "każda kobieta powinna mieć go w domu"...i kurcze leży nie używany... więc skoro twierdzisz, że jest na wszystko, to od dzisiaj zamiast Trybiotyku (maść apteczna z antybiotykiem) spróbuję na wszelkie dolegliwości zastosować Sudokrem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...