23 kwietnia 2011

Podręczna kosmetyczka /lakier z Vipery

Miało być zdjęcie mojego ciasta które wczoraj zrobiłam ale nie wyszło tak jak chciałam ,a chciałam żeby wyszło perfekcyjnie a tak się nie stało .... niestety....
Mój facet stwierdził że smakuje super aczkolwiek mama ( specjalistka w dziedzinie ciast) określiła je jako cytuje " nie najgorsze ale ..." wiec ciasta nie jem , nie zniechęcam się - może innym razem wyjdzie lepsze.
W każdym razie robiłam dziś porządki w torebce i natknęłam się na moją podręczną kosmetyczkę , stwierdziłam że zrobiłam postępy jeśli chodzi o ilość kosmetyków które nosze ze sobą codziennie, ponieważ z 1,5 roku temu była to wielka kosmetyczka która ważyła sporo , na chwilę obecną jest to mała kosmetyczka i co za tym idzie w miarę lekka , oto kilka fotek ;)


i pokazuje na szybko kolor lakieru który wygrałam nr 47 z serii everlasting Viperki 




14 komentarzy:

  1. Moja podręczna kosmetyczka wygląda podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taką samą :) ale jeszcze nie skończyłam mojej podróżnej wersji 3 steps, więc jak gdzieś jadę muszę wszystko przekładać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko to co najpotrzebniejsze:) Przyznam jednak, że nie umiałabym na szybko zrobić makijażu tak ciemnymi cieniami. Wolę jaśniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier ma bardzo ładny kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kosmetyczka jest podobna, tylko ja nie noszę cieni :-)Śliczny lakier, mam na pazurkach również Everlasting - nr 44 :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, zawstydziłaś mnie - właśnie wczoraj pokazałam u siebie, co w kosmetyczce noszę ja: dużo, dużo więcej tego... Próżność to, czy aż tak źle wyglądam, że tyle tego trzeba;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Greatdee - to super ;)
    Fiolka - 3 stepy były mojego faceta a kosmetyczke ja zakosiłam bo mala jest ;)
    kokosowa-panna - beż na całą powieke , brąz jest do brwi , a fiolet w załamanie ;)
    Idalia - ja mam cienie bo tam jest lusterko ;)
    hawa - no spoko ja też nosiłam więcej , nie powiem czasami mi się zdaża mieć np 4 błyszczyki a nie jeden ale tutaj akurat sprzątałam hhihi

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny jest ten lakier ;)
    zapraszam do odwiedzenia mojego bloga;)
    Pozdrawiam;)
    http://bezimiennaa-bezimiennaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten lakier. Mam podobny, ale jak teraz tak patrze twój lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje ;) ale sliczny kolorek na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor lakieru:)
    zapraszam http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, ja kiedyś też musiałam mieć wszystko przy sobie :) A teraz to tylko kilka pomadek, błszyczyków do ust i czarna kredka do oczu oraz puder, których i tak rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...