13 kwietnia 2011

Sobotni FOTD

Cześć makijaż miał być wcześniej ale oczywiście nie wyrobiłam się w czasie ,sorki .Natomiast mam dziś trochę czasu i pokazuje makijaż ,który wykonałam na sobotni wieczór.Całość utrzymana jest w fioletach i beżach,nie zabrakło oczywiście czarnego eyelinera .
Kosmetyki które użyłam do makijażu oka to :
- cień Inglot beżowy nr 351matt
- cień Inglot ciemny fiolet nr 446
- cień no name biały 
- cień joko potrójny nie ma nr 
-cień MaxFactor kolor :onyx
- cień różowy jasny Inglot nr 882
- i główny gość fioletowy cień Butterfly kolor :Lavante 

Dodatkowo :
eyeliner essence czarny w pędzelku
korektor pod oczy Artdeco perfect teint 
tusz Vipera Volumi lash 
rzęsy Ardell 

I tak to wyszło , aczkolwiek kolory są troche słabe ale mam zwykłą cyfrówke więc nic nie poradze na to .
Miłego oglądania ;)











18 komentarzy:

  1. Piękny makijaż cudownie wygląda!Pasuje idealnie:)a jeszcze te rzęsy o mamo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny make up !
    nooo przeecudowny ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzęsy do samych chmur! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż :) a jakie rzęsy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje bardzo :*
    O jaki niesamowity makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, chodziło o cb. tylko ja kretynka zamiast napisać nick pod jakim mnie obserwujesz, napisałam nick z komentarza. kurcze..
    nie wiem czy widziałaś ale zamieściłam notkę z kolejnymi wynikami.. szczerze mówiąc nie wiem co teraz. zróbmy tak jeżeli do jutra do 12 dziewczyna nie prześle mi adresu nagroda pojedzie do cb. ah szlag mnie trafi.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetni wyszło. efekt jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziewczyna, którą drugi raz wylosowałam nadal nie wysłała mi meila ze swoim adresem więc nagroda jedzie do cb ;) jak możesz, to jak najszybciej wyślij mi email żebym w końcu mogła powysyłać wasze adresy do vipery. głupio mi że zrobiło się z tego takie zamieszanie..

    OdpowiedzUsuń
  9. aj i zapomniałam mój email pola10@buziaczek.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Albo ten tusz robi cuda, albo Ty jesteś najbardziej utalentowaną "rzęsomalarką", jaką widziałam, albo masz po prostu bosssskie rzęsy:). Tak czy tak - brawa:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny makijaż, wracam do podziwnia

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny makijaż, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż ;) ja niestety ograniczam się do czarnej kreski na górnej powiece, gdyż wszelkie cieniowania mi nie wychodzą ;)

    http://sayyoudontloveme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. rzęsy wyglądają niesamowicie, że też ja nie potrafię porządnie przykleić takich w pasku :( męczę się z kępkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne oczy i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...