8 kwietnia 2011

Wolne ♥

Tak wolne ,ostatnio miałam dużo pracy i wogóle nie miałam czasu na bloga, z nowości to kupiłam nowy cień - fiolet chciałam zrobić zdjęcie ale aparat się rozładował ,pokaże następnym razem, pozatym kupiłam prześliczne etui na telefon ,uważam że jest śliczne tego zdjęcie już będzie ;) 
Na dniach postaram się wykonać makijaż, myślę że wreszcie pokaże coś ciekawszego a tymczasem zdjęcie stróju  który często króluje na mnie  :) 

sorki za bałagan w korytarzu ale chciałam pokazać moje butki ;)


i makijaż i moja ulubiona kreska eyelinerem 


zestaw na wiosne spodobał mi się niebieski lakier nr 634 Frostbite , kiedyś zobaczyłam go na yt u dziewczyny o nicku Jlovemac i wiedziałam żę taki chce .

   na koniec żeby nie zanudzać mój nowy domek dla telefonu .
Miłego dnia i całuski .

p.s dajcie znać jakie są wasze ulubione lakiery do pazurków , może coś mi się spodoba  .





8 komentarzy:

  1. slicznie pomalowane oczko ;-) i jakie piekne etui na telefon. moze bylabys w stanie napisac cos o jakiejs odzywce do paznokci?:>

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm odżywki cięzko mi coś powiedzieć ponieważ nie mam ulubionej i jak dla mnie fajnie się sprawdzajądomowe spodoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super tunika..ach pozazdrościć butów
    Mój ulubiony lakier to seria vibo mają świetne kolorki kolory ziemi i błękitu są cudne jeszcze fajne są kolory pomarańczy

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli chodzi o lakiery to u mnie przodują te z golden rose, wibo i my secret ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo robić taką kreskę muszę się nauczyć :) koniecznie :)

    może dlatego mi się utrzymuje, bo wcześniej smaruję oko bazą? nie wiem... w każdym razie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pokrowiec na telefon!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja identyczny pokropwiec tylko czarny kupilam za piątaka w chińskim markecie ale zamek rysował mi obudowe nie wiem czemu wiec wrócilam do poprzedniego a w tym trzymam mojego różowego coolpixa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...