9 maja 2011

APRIL FAVORITES 2011 !

Produkty które namiętnie używałam w miesiącu kwietniu :

Prześliczny neonowy kolorek różu , bez drobinek ,matowy ,aby efekt był idealny  nakładam 3 warstwy , niestety lakier mam ze stanów dlatego też  to mój jedyny kolor na chwile obecną z tej firmy.


Kolejny lakier który używałam na zmianę z poprzednikiem , to lakier china glaze który pierwszy raz zobaczyłam u amerykanki która kręci filmu na yt o nicku JLoveMac1.
Intensywny kolor granatu który rewelacyjnie błyszczy w słońcu.
Wystarczą 2 warstwy aby pokryć ładnie paznokieć.


Pędzelek z Ardell używam go do wykonania makijażu brwi ,idealny kształt - ścięty i precyzyjny .
W Polsce tych pędzelków nie widziałam ale na pewno są dostępne w USA i w UK .


Ulubiony rozświetlacz  z firmy TCW  zimą go dostałam ale nie używałam bo był dość ciemny jak na rozświetlacz ,a ja miałam jasną skore ,gdy troszeczkę się opaliłam stwierdziłam że, jest idealny .
Efekt rozświetlenia możecie zobaczyć na zdjęciu .


Coś do ust ;)
Na noc balsam z ziaji o zapachu czekolady ;)
Na dzień pomadka w formie błyszczyku z Astora o kolorku PASTEL PINK nr 13.Kolor jest półtransparentny ale daje bardzo ładny efekt delikatnych różowych ust.


Hehehe coś śmiesznego ,balsam do ciała - który nie nawilża prawie wcale ale uwielbiam go za zapach GUMY BALONOWEJ,nie mogę się oprzeć. Ja swój zakupiłam w H&M.


Krem do twarzy , już go nie mam nie był to pełno wymiarowy produkt, ale idealnie nadawał się pod makijaż ,dobrze nawilżał, do tego śliczny zapach .Krem pierwotnie przeznaczony do cery suchej.


Krem do stóp z  Scholla bardzo dobry nawilżający ,używałam go też w zeszłe lato .


Perfumy Intimately , dość mocne ale nie są to perfumy na dzień tylko na wieczór piękny rewelacyjny zmysłowy i bardzo kobiecy zapach .:)

I to by było na tyle dzisiaj ;)
Miłego słonecznego dnia życzę Wam ;)














11 komentarzy:

  1. oo a ja taki pędzelek kupiłam w Marionaud jakiś miesiąc temu za 12 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ma kolorek lakier Wet'n'wild :D A balsamik z H&M pachnie cudnie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. ooliska dzieki "z" mi zjadło ;)
    w Marionaud masz kosmetyki z nyxa ? bo ja kilka razy tam byłam i szukałam i pytam z ciekawości ;)
    Iwetto - guma balonowa i wszystko jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie głęboki kolor china glaze, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://pysiapatrysia.blogspot.com/2011/05/rozdanie-2-zaproszenie-na-makijaz.html

    zapraszam do mnie na rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam z Hello Kitty gniecie ;)
    Chciałabym taki pędzelek bo widać że precyzyjnie można coś z nim zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam na rozdanie :
    http://uroocza.blogspot.com/2011/05/malutkie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. witam :D poziomka z ag zaprasza na swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałas oTAGowana:
    http://kropeczka33.blogspot.com/2011/05/moje-top-10-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozświetlacz super:). Za to balsam Ziai zupełnie mi nie pasuje. Mam wrażenie, że nawet wysusza usta. Wykorzystałam niecałą tubkę i więcej nie zamierzam, nieczęste ziajowe rozczarowanie:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...