13 czerwca 2011

Ale wstyd!!!

Dlaczego taki tytuł, jak by to Wam powiedzieć, jakiś czas temu kilka dziewczyn zatagowało mnie a ja nie mając czasu nie zrobiłam Top 10 Award , przepraszam że tak późno .Pokaże kosmetyki które bardzo lubię jest ich 10 aczkolwiek można by było spokojnie zrobić Top 30 Award jak nie więcej .


Zasady gry:

1.Podziękuj za przyznane wyróżnienie.
2. Zamieść u siebie link osoby która cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaz nagrodę 10 bloggerkom.
5.Zamieść linki do ich blogowych.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.

Taguję dalej: JEŚLI KTOŚ JESZCZE TEGO NIE ZROBIŁ BO SIĘ SPÓŹNIŁ TAK JAK JA TO ZAPRASZAM ;)

Ja zostałam otagowana przez:
http://dorotie.blogspot.com/
http://uroda-make-up.blogspot.com/
http://iblackbeautybag.blogspot.com
http://kropeczka33.blogspot.com

 DZIĘKUJE PIĘKNIE DZIEWCZYNY ;)
 

OTO ONE:
* woda miecelarna Bourjois - śmiało może konkurować z biodermą
*eyeliner z Essence z pierwszej szafy - nie rozmazuje się, głęboko i trwała czerń
* podkład Manhattan perfect cover makeup - dość dobrze kryje i odnalazłam swój kolor ;)
*cienie inglot - super kolory , rewelacyjne napigmentowanie
*lakiery china glaze - śliczne opakowanie i świetna trwałość wg mnie lepsze od OPI
*perfumy Gucci Quality-moje ukochane ..(kwestia gustu)
*balsam Lirene - pisałam o nim , poczytajcie sobie ;)
* maskara maybelline falsies -ladnie pogrubia rzęsy
*kosmetyki profesjonalne Clarena - seria sensitive - idealne dla cery suchej,wrażliwej ale nie tylko bo peeling polecam do każdego typu cery
*cetaphil krem ultra do cery wrażliwej - nic nie nawilża lepiej


Pozdrawiam 


2 komentarze:

  1. Będę musiała wypróbować Cetaphil- same dobre recenzje zbiera ;) Tak samo micel z Bourjois!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...