19 czerwca 2011

Dbaj o stopy

Lato się zbliża , a co z naszymi stópkami ? I nie chodzi mi tylko o pazurki ale o skóre stóp o której tak często zapominamy. Dziś napiszę kilka słów o kremie do stóp który zagościł jakiś czas temu w mojej kosmetyczce.

Krem firmy GEHWOL Lipidrocreme .



Działanie wg mnie - krem który zmiękcza naskórek ,zapobiega pojawianiu się zrogowaciałej warstwy, przyspiesza regeneracje skóry,działa przeciw potnie .

Dla kogo ? dla osób które mają suche stopy,zrogowaciały naskórek również dla diabetyków.
Składnik : mocznik olej z sandałowca , awokado.

Opakowanie : krem pakowany jest w tubki takie jak do maści do końca możemy go wycisnąć i ewentualnie przeciąć nożyczkami i resztki wyjąć.

Cena : mimo iż jest to firma wg mnie najlepsza jeśli chodzi o kategorie : produktów do stóp ( używany w salonach kosmetycznych ) ,jest niska ok 6 zł za 20 ml

Wydajność : ja kupuje krem o pojemności 20 ml ( można też większe) wydajność standardowa.

Pojemność: 20 ml , 75 ml .125 ml

Aplikacja : ładnie się rozsmarowuje , szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy.

Zapach : nie posiada


Jakie macie swoje ulubione kremiki do stóp ?

Pozdrawiam 


7 komentarzy:

  1. wszystkie kosmetyki do pielegnacji stop mam z avonu, ;-) ale podobno swietne sa kremiki na lato chlodzace z oriflame, za ktore sie niedlugo zabiore :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. he ja używam peelingu z biedroneczki tani ale świetny ładnie złuszcza + jakiś krem użyje lub balsamu a nawet wazeliny żeby je nawilżyć bo nie mam raczej problemów z suchą skórą na piętach

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli można spytać...napisz proszę gdzie można takowy krem zakupić? Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. w aptece powinnaś dostać lub w firmowych sklepach, ewentualnie w niektórych salonach kosmetycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweet - ja miałam z biedronki i nie była zadowolona z ich peelingu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt w lecie należy bardzo dbać o swoje stópki. Naprawdę trzeba również uważać, żeby nie zarazić się grzybicą, jest to bardzo nieprzyjemna choroba, a zarazem wstydliwa..Niestety ja miałam taką nieprzyjemną sytuację i męczyłam się z tym troszkę. Wiadomo, że choroba ta dotyka nie tylko mnie ale miałam wrażenie, że każdy o tym wie i wzrok innych skierowany jest właśnie na mnie.Z czasem udało mi się wyleczyć i na szczęście jak na razie nie ma nawrotu choroby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za bardzo nie znam się na pielegnacji stóp, więc pomyślałem, że znajdę coś na blogach. Bardzo dobry masz ten blog. Pomogłaś mi , wypróbuję produkty, które proponujesz i za niedługo sie odezwę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...