12 czerwca 2011

SHOPPING

Jestem !

Na początek trochę prywaty .....Stęskniłam się ;) Naprawdę nie miałam czasu strasznie dużo pracy, w wolnym czasie wypady nad jezioro, i oczywiście wizyta na ostrym w szpitalu z powodu ukąszenia "insekta" w moją nogę.
Skończyło się na zastrzyku i maści ,noga trochę boli ale jest o niebo lepiej .
Aby poprawić sobie humor , pojechałam na zakupy ;)
Kilka fotek oraz wykaz kosmetyków.

-maseczka czekoladowa nawilżająco-energetyzująca z kakao Dermika
-chusteczki  oczyszczające Rival de Loop
-Roll-on pod oczy Rival de Loop
-podkład kryjącą-wygładzający Eveline
-chusteczka samoopalająca Dax
-płyn do płukania jamy ustnej Prokudent
-mleczko do ciała Kozie mleko Ziaja
-krem do rąk Masło Kakaowe Ziaja
-spray do opalania Sun Ozon
-pianka do golenia Cerrus
-żel do higieny intymnej Biały Jeleń
-Olejek do pielęgnacji ciała Babydream
-woda termalna Iwostin
-paski z żelem do wybielania zębów Blend-a-med
-Krem karotenowy Ava
-woda toaletowa Miss O Oriflame
-woda perfumowana up or down for woman Nike
-woda perfumowana Little black dress Avon
-lakier do paznokci nr 128Colormania Lovely
-lipgloss Stay with me ne 04 Trendsetter Essence
-korektor w kredce forget it! nr 02 Essence
-poczwórne cienie do powiek quattro nr 02 chic-ify Essence
-pędzel do różu Essence






Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli 






12 komentarzy:

  1. O właśnie sobie przypomniałam o paskach na ząbki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery z Lovely do zdobycia u mnie w rozdaniu.
    Zapraszam jeśli jesteś zainteresowana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to się nazywają mega zakupy na poprawę humoru :)
    będę czekać na recenzję kremu AVA

    OdpowiedzUsuń
  4. oo duże zakupy..ale potrzebne :)
    aa te perfumy z oriflame są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  5. ps.zapraszam Madziu na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. recenzja kremu bedzie jak go wykoncze takze spoko ;)
    zakupy - forma odstresowania zawsze działa ;)
    Sweet - ja tą wode z oriflame lubie za opakowanie hehe mam juz 2 ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo łał, to zaszalałaś :D

    ps.
    dawno Cię u nas na watku nie bylo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem zaszalałam ale potrzebowałam tego hahaha zawsze sobie tak mówie,
    wiem że nie byłam przepraszam porpawie sie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...