18 lipca 2011

Essence XXL NUDES






Dzisiaj opiszę jeden z moich ulubionych błyszczyków który znalazłam w szafie z Essence ,mianowicie Lipgloss XXL nudes.

Z moich informacji wynika, że istnieją 4 kolory z tej serii:
  • nr 01 Pure Beauty ( właśnie ten odcień posiadam )
  • nr 02 Light Candy
  • nr 03 Nude Kiss
  • nr 04 Toffe Forever

Kolor 01 jest to półtransparentny odcień nude z małymi drobinami ,mało widocznymi na ustach.
Efekt na ustach jest w miare naturalny a jednocześnie usta są pięknie podkreślone i lekko rozjaśnione. Mogę również stwierdzić, że mój odcień optycznie usta powiększa.



Błyszczyk ma lekką formułę przez co może wydawać się leisty , produkt łatwo się aplikuje i rozprowadza na ustach, aplikator wygodny jeśli jesteście posiadaczkami średnich bądź dużych ust , ponieważ przy małych ustach może okazać się mało precyzyjny i wygodny.



Mało się klei, chyba że na wietrze. Pachnie jak wata cukrowa. Nie wysusza, nie nawilża .
Minusem jest to, że gdy błyszczyk schodzi kilka drobinek zawsze pozostaje na ustach, natomiast na szczęście drobinki nie „wędrują” po twarzy.

Opakowanie : Jedyny minus jeśli chodzi o opakowanie to, to że szybko ścierają się napisy.
Ja na swoim nie mam prawie już literek.

Cena : 7,99 zł
Pojemność : 6 ml
Ważność: 24 miesiące.




Podsumowując, uważam że za taką cenę błyszczyk jest dobry, szkoda tylko że wszystkie inne koloru w mojej drogerii są już nie dostępne. Na wypróbowanie polecam .

11 komentarzy:

  1. Zapraszam na moje rozdanie!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/07/niespodzianka-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Same w sobie usta wyglądają bardzo słodko :) efekt tafli wody utrzymany. Zapach i brak klejenia na plus. A na wietrze do włosów to chyba każdy błyszczyk się klei.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super :)
    Wypróbuję z pewnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jego kolor, ale na razie dość błyszczyków mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Otagowałam cię: http://amore-cosmetici.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gigi - dziękuje
    Aktualnaa,Temptation - jak na błyszczyk jest oki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lady - domyślam sie ale jeden nowy nie zaszkodzi hihihi
    Karolina dzięki - może zrobię zobaczymy
    Kosmetasia - a jak ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten błyszczyk;) I jeszcze taki tani
    --------
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog zapraszam też do mnie http://carolinelovevintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj kupiłam ten błyszczyk. Ale na moich ustach nie wygląda tak pięknie jak na Twoich :( Nakładałaś pod spód jakąś pomadkę?

    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://enamourr.blogspot.com/2011/10/haul.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...