6 lipca 2011

Krem firmy Scholl

Dzisiaj kilka słów na temat kremu firmy Scholl , był to mój ulubieniec miesiąca kwietnia skończył mi się dlatego postanowiłam napisać krótką recenzje na temat tego kremu.





Działanie wg mnie - skutecznie redukuje rogowacenie skóry oraz zgrubienia , nawilża dobrze,skóra jest gładka i miękka.

Dla kogo ? dla osób które mają zrogowaciały naskórek , problemy z modzelami , suche stopy
Składnik : aloes , olejek z pestek brzoskwiń , kwasy owocowe


Opakowanie : krem pakowany jest w tubkę , poręczną aczkolwiek przy końcówce kremu ciężko wycisnąć resztki .

Cena : płaciłam ok. 8 Euro ,w Polsce cena to ok 20 -25 zł


Wydajność : 75 ml , wydajność standardowa.



Pojemność: 75 ml


Aplikacja : szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy.



Zapach : posada specyficzny zapach ,mi osobiście się nie podoba ,trochę taki "apteczny" po długim stosowaniu nie przyzwyczaiłam się ,nadal mnie denerwował  przeszkadzał podczas aplikacji .
Jak dla mnie to jedyny minus tego kremu.





3 komentarze:

  1. uwielbiam scholla, zawsze mi pomaga na moje straszne pięty i stopy :) dzięki za recenzję!

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama go używa i jest zadowolona, ja nie mam na razie takiego problemu
    ...........

    Zostałaś otagowana
    Zapraszam do udziału w zabawie

    http://bezimiennaa-bezimiennaa.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. pralinka - ja również polecam ten kremik
    bezimienna - nieszkodzi ze nie masz problemów kremik np nawilżający możesz używać profilaktycznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...