13 lipca 2011

Lip gloss Essence

Przedstawiam błyszczyk Essence który bardzo mi się spodobał ze względu na kolor .





Posiadam odcień 04 Trendsetter kolor śliczny,amarantowy - nasycony i soczysty.



Kremowy ,bez drobinek , konsystencja idealna nie rozlewa się nie jest też za gęsty.
opakowanie na plus , błyszczyk ma niezwykły aplikator który możecie zobaczyć na zdjęciach , na początku miałam z nim problem ale teraz już potrafię aplikować - i idzie mi to szybko i dokładnie.
Produkt nie wysusza ust ,odrobinkę się klei - jak każdy błyszczyk.
Błyszczyk kosztuje 8,99 zł dostępny w Naturze lub Douglasie.
Jeśli chodzi o trwałość to około 1,5 godziny - bez picia i jedzenia .
Kilka zdjęć ust.




Generalnie polecam są jeszcze inne odcienie.


10 komentarzy:

  1. mam my favorite milkshake i jest świetny :)) ten twój ma śliczny kolor muszę się po niego wybrać do natury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, ja posiadam nr. 02 i 03 (w nim sie zakochałam) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten kolor :) lubię bardzo te błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm usta wyglądają genialnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygląda na Twoich ustach ;)

    mam ten błyszczyk, ale w innym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,
    Jakie pełne usta:D pieknie prezentuje się błyszczyk na nich:-) tylko pozazdrościć:-))
    pozdrawiam cieplutko
    Iwona z wrocławia

    OdpowiedzUsuń
  7. DZIEWCZYNY - błyszczyk jest rewelka naprawde nie wiem jak sie sprawują inne kolory ale ten super idealny na letnie imprezki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama posiadam 3 kolory tych błyszczyków, jestem z nich bardzo zadowolona. Są super!
    Zapraszam do siebie http://pat18s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...