2 lipca 2011

Synesis


Glinka marokańska - czytałam wiele opinii natomiast należę do osób które dopóki same nie
przetestują nie uwierzą na 100% ,musiałam zaspokoić moją ciekawość i napisałam do firmy SYNESIS. Serdecznie dziękuje za przesłanie kosmetyku do przetestowania.
Tak oto glinka trafiła do mnie.
Ponieważ moją twarz nie jest tłusta ani mocno zanieczyszczona nie koniecznie nadaje się do mojego typu cery aczkolwiek moja broda "podziękowała" mi za to że zaaplikowałam tą glinkę na nią , oraz skorzystał mój mężczyzna, glinka marokańska jest dla niego stworzona.


Glinka przeznaczona jest głównie do cer tłustych, trądzikowych, dla osób młodych jak i dojrzałych .
Działanie glinki :
oczyszcza
usuwa nadmiar sebum
zwęrza pory
delikatnie rozjaśnia cerę

Glinka ma formę jasnobrązowego proszku który mieszamy z wodą do uzyskania papki nakładamy na twarz i trzymamy ok 15 minut ,ważnym elementem jest zraszanie wodą termalną twarzy aby glinka nam nie wyschła.


Generalnie Glinkę polecam, działa, efekty są zadowalające,  przyłączam się do pozytywnych opinii.


Opis producenta:


Glinka Marokańska Synesis to doskonała glinka mineralna, która wykazuje działanie silnie oczyszczające i wygładzające. Glinka działa niezwykle aktywnie, ponieważ zawiera idealnie skomponowane składniki pochodzenia wulkanicznego, takie jak: krzemionka, kationy sodu, magnezu, potasu i wapnia.

Glinkę Marokańską polecamy przede wszystkim do cery mieszanej, tłustej oraz trądzikowej, ponieważ doskonale usuwa sebum z powierzchni skóry, przy czym nie powoduje uczucia wysuszenia i podrażnienia. Skóra jest wyjątkowo oczyszczona, wygładzona, matowa, a cera wygląda zdrowo. Maska jest doskonała zarówno dla młodych Klientek, które mają problemy z przetłuszczającą się cerą i skłonnością do wyprysków, jak i dla dojrzałych Pań, które szukają efektu liftingu.

Glinkę Marokańską stosujemy w formie maski na twarz. Mieszamy ją w proporcji 1:1 z wodą lub połączoną z kilkoma kroplami Olejku do masażu twarzy, dekoltu i biustu Synesis z 8 aktywnymi składnikami.

Glinka Marokańska Synesis stanowi także doskonałą alternatywę dla demakijażu mleczkiem. Można nią także wykonać wyjątkowo delikatny, a jednocześnie skuteczny peeling.


Glinka Marokańska dostępna jest w 4 wariantach:

Pojemność: 40g Cena: 10 zł
Pojemność: 225g Cena: 29 zł
Pojemność: 550g Cena: 60 zł
Pojemność: 1200g Cena: 99 zł


www.synesis.pl

3 komentarze:

  1. A czy taki kosmetyk do przetestowania jest bezpłatny ?

    OdpowiedzUsuń
  2. w sklepie kosztuje 10 zł, nie majatek, wiec mozna sobie kupic...

    OdpowiedzUsuń
  3. na ich stronie kosztuje chyba coś około 10 zł, więc bardzo fajna cenka ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...