8 sierpnia 2011

BB żel

Tyle dobrych opinii słyszałam o tym żelu że aż nie mogłam się doczekać kiedy wypróbuje .
Zakupiłam go w biedronce za 4,99 zł ,cena bardzo dobra .


Co piszę producent o żelu:

Hydro Effect - micelarny żel do mycia i demakijażu twarzy i oczu
Hypoalergiczny preparat w postaci żelu micelarnego delikatnie oczyszcza wrażliwą skórę twarzy i oczu. Struktury micelarne zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania, dokładnie usuwają makijaż i zanieczyszczenia nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka. Zawarty w preparacie d-panthenol zapewnia naturalny poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia oraz przynosi uczucie natychmiastowego ukojenia. Skóra staje się gładka i czysta. Odzyskuje uczucie świeżości i komfortu.


Kolor  : przeźroczysty lekka konsystencja bezbarwnego żelu .
Zapach - prawie nie pachnie .
Działanie : No właśnie i tu zaczynają się schody.
Preparat daje sobie rade z oczyszczaniem skóry z kurzu , podkładu itp rzeczy ale z eyelinerem, tuszem, kredką już nie ;( dlatego nie rozumiem pojęcia: " do demakijażu".

Faktycznie jest delikatny i nie wysusza ale liczyłam na coś więcej . 

Skład : 



Czy kupię ponownie ?
Nie wiem narazie testuje żel z innej firmy .

Jakie macie doświadczenia z tego typu żelami. 


13 komentarzy:

  1. hmm..kusząca propozycjaa-cena bardzo fajna:)
    Pozdrawiam

    http://miscellaneouss93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten miceral i mi osobiście przeszkadzał zapach :( polecam za to żel peelingujący i ten niebieski (pachnie jak nivea) ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na ten żel poluje już z dobre pół roku i w żadnej pobliskiej biedronce nie mogę go dostać nawet teraz kiedy jest w gazetce :(
    http://pat18s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no i teraz nie wiem czy warto, chociaz chyba warto skoro 'kokosow' sie na niego nie wyda ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do tego żelu, to mam takie same odczucia jak Ty - do twarzy jak najbardziej,ale do oczu - jak najbardziej nie..Jeśli jesteś zainteresowana - tutaj jest moja recenzja na jego temat: http://details-of-the-beauty.blogspot.com/2011/05/review-micelarny-zel-do-mycia-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam go lubiłam. Miałam raz, a teraz po tym jak skończył mi się micel z Tołpy, planuję ponowny zakup tego taniego żeliku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja korzystając z pobytu w PL popędziłam do biedronki. I ten żel kupiłam aby oczyszczać twarz (oczy zmywam czymś innym). I bardzo jestem zadowolona. Kupię jeszcze jeden (ale może inny rodzaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do 7 faktów o moim makijażu. Nie wiem czy już robiłaś ten tag.
    Zapraszam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię żelami zmywać tuszu, cieni itp. Od tego mam waciki i płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie jesteś Kochana?? zostałaś otagowana! http://sauria80world.blogspot.com/2011/08/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś ten żel, nie był najgorszy, wolę zmywać makijaż płynem micelarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam, mam i mieć będę. Mój ulubieniec. Nie maluję się często dlatego nic wiecej do demakijazu oprócz chusteczek u siebie nie mam . Ale żel ten jest też przeznaczony do zwykłego mycia twarzy i takteż go stosuję. U mnie sprawdza się świetnie

    ---
    zmakeupizowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja go miałam i był koszmarny. Mazał mi tylko makijaz po całej twarzy- nie dawał sobie rady z podkładem. Okropny- nigdy nie kupię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...