19 sierpnia 2011

;)

Dziękuje za tak duże zainteresowanie ostatnim postem , oczywiście mam wyrobione zdanie na temat niektórych produktów i odpowiem na pytania .

Na pierwszy ogień - buty z poprzedniego postu
Buty zakupiłam w sklepie prywatnym - nie sieciówka .
Kosztowały 70 złotych ,kolor to ciemny szary .
Mimo tego że nie mają platformy tylko koturny są wygodne nie wyczuwa się tej wysokości.
Możecie śmiało takich szukać . Jestem na tak ;)


Pytałyście się też o mgiełkę ......Playboy
Zapach bardzo ładny (mandarynka,jaśmin,różowy grejpfrut ) aczkolwiek musicie liczyć się z tym że mgiełka ma aż 75% alkoholu ,alkohol ulatnia się po chwili i zostaje lekko słodki zapach ,nie utrzymuje się długo ponieważ to mgiełka a nie perfumy nie psikamy na ciało bo mogą nam zrobić się plamki jeśli będzie na dworze słońce .
Także taki bajer ja mam słabość do mgiełek dlatego kupiłam .


Masło do ciała z perfecty mniami kokosowo-czekoladowe
 *ladnie pachnie czekoladą
*zapach kokosu prawie niewyczuwalny
*nawilża dobrze -ale nie ma szału
*dobra konsystencja 
Pewnie kiedyś kupię ponownie ze wzg na tą czekoladę 



Na koniec pokaże wam pękacza z lovely ja mam kolor Biały ale były jeszcze inne np. różowy przykuł moją uwagę ,sama nie wiem co myśleć miałam 2 razy na paznokciach myślałam że będzie mniej prześwitywał .
Same oceńcie jak wygląda (pokazuje na sztucznym nie chciałam go na paznokciach teraz robić .


Jeśli chodzi o pozostałe 2 pytania dotyczące:
-pudru GOT2B
 -podkładu miss sporty
muszę je potestować bo narazie sama nie wiem :)

Do zobaczenia 


12 komentarzy:

  1. Pękacz ładnie wygląda, ale ja nie jestem do nich przekonana ;) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pękacz, lubię je używać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach masła z Perfecty jest obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam tą mgiełke uwielbiam ją

    OdpowiedzUsuń
  5. Pękacz fajny, miałam go kupić ostatnio, ale koleżanka mi odradziła, bo jej nie chciał pękać. Teraz już sama nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam słabość do mgiełek, obecnie używam z Avonu :)
    a tą mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem pękacz pęka bardzo ładnie... a prześwity mi by nie przeszkadzały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie nie ma on drobinek ;) nie chciałam z drobinkami jakoś , świeci mi się strasznie skóra ;/
    pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię wszystko co czekoladowe :) masło jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ah masło też lubię co chwilę się smaruje hehe ale nie jest idealne wg mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...