29 sierpnia 2011

FOTD

Makijaż dnia, pogoda się psuje,zero słońca wkraczamy już niedługo w jesień ... niestety dlatego też pokazuje makijaż krok po kroku.Idealnie pasuje dla osób z zielonymi oczkami ponieważ dość mocno wydobywa kolor.

Kosmetyki użyte w makijażu :

-->podkład Lirene intensive nr 707 + podkład Lirene Natural look kolor 407
-->brązer essence sun club bronzing blush kolor 02 good night darling
-->korektor essence forget it kolor 02 soft beige
-->baza pod cienie własnoręcznie robiona
--> cień vipera nr 73 kolekcja younique -złoty
-->cień inglot matt 366 - koralowy
--> cień jasny perłowy z palety lovely wypiekany paleta nr 02
-->cień inglot nr 378 do brwi
--> kredka biała no name
--> pomadka nude delight rimmel
--> tusz mac zoom lash
--> rzęsy ardell
--> essence eyeliner liquid

lakier na paznokciach - Flash nr 50

nakładamy bazę

na łuk brwiowy,dokładnie pod brwią i w wewn. kąciku oka nakładamy białą kredkę

na ruchomą powiekę nakładamy błyszczący cień w odcieniu złota

w załamanie powieki nakładamy koralowy matowy cień i delikatnie rozcieramy

nad koralowy cień ponownie nakładamy złoty cień bardzo delikatnie,skupiamy się na zewn.stronie dodatkowo jasnym cieniem podkreślamy kącik oka i przestrzeń pod brwią

nakladamy złoty cień na dolną powiekę oraz dokładnie wszystko rozcieramy 

malujemy kreskę czarnym eyelinerem 

tuszujemy rzęsy/opcjonalnie nakładamy sztuczne

Efekt końcowy 

XoXo

16 komentarzy:

  1. Pogoda sie psuje? u mnie upał... :)
    świetny make-up ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u ciebie upał ja też tak chce !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż :D wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz ślicznie w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie właśnie makijaże lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w takim lekkim, zwiewnym makijażu :) czym farbujesz włosy? Mają śliczny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idalia - od 6 miesięcy nie farbuje włosów , ostatnio miałam casting -brąz ale się wypłukał i został mi sprany ciemny blond z czasów jak byłam blondynką hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba:) Pasuje taki makijaż Tobie:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż , tam są sztuczne rzęsy w kępkach czy w pasku ?

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się, swietne kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No coś pięknego, bardzoo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny makijaż i super stepik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...