26 sierpnia 2011

Nowe pomadki

Hej dzisiaj pokażę nowy zakup a mianowicie szukałam pomadek w odcieniu beżowym nie chodzi mi o jasne pomadki typy nude ale o beże kremowe bez drobin. I znalazłam takie w ptywatnej drogerii zakupiłam 2 pomadki.
Pierwsza to Vipera nr 30 kosztowała 9,90 zł
Druga Celia nr 101 kosztowała 9,50 zł
Za jakiś czas na pewno będzie porównanie tych dwóch szminek, ponieważ kolorystycznie są bardzo podobne ,natomiast  jestem ciekawa właściwości nawilżających lub jak długo utrzymują się na ustach .




*u góry celia, na dole vipera

 

tutaj wyglądają tak samo prawie ;)- światło dzienne.

Która lepsza ? zobaczymy....

XoXo


6 komentarzy:

  1. Szukałaś bez drobin? wg mnie szczególnie ta górna ma mnóstwo drobin ;D Ale kolorki na ustach mogą ciekawie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor Vipery bardzo ładny.
    Celia jak dla mnie zbyt perłowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie identyczne ;p Ale wg. mnie i tak celia ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mają drobin wogóle poprostu zdjęcia wyszły nie fortunnie jak bede robić porównanie postaram sie zrobić zdjecia dokłądne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo ciekawi mnie recenzjaaaa...powiem Ci że ta nowa seria Vipery jest cool...ja sama nie dawno kupiłam jasny kolorek podejrzewam że ten sam numer i o dziwo jestem zadowolona...fajnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...