16 sierpnia 2011

Zakupy ?

Hejo !!!!!!!

Dawno mnie nie było tzn byłam czytałam ale nic nie pisałam od dziś zaczęłam 2 część urlopu jupi
Nadganiam prace domowe typu sprzątanie, płacenie rachunków, ale też mam czas dla siebie manicure ,peeling, maseczka itp .
Mimo zajęć znalazłam czas na zakupy miałam nie kupować ale.......nie potrafie choć powinnam oszczędzać ,Wy też tak macie bo moja skarbonka co chwile jest pusta hehe.

Planuje zabrać "internet " ze sobą, także będę pojawiać się w miarę regularnie.



 XoXo 




26 komentarzy:

  1. czekam na recenzje tej 'mgielki' z playboy'a :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne butki i zakupy :) czekamy na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję masła do ciała z perfecty ;)

    +dodaję

    OdpowiedzUsuń
  4. Mgiełki, eyelinera i masełka do ciała zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę podkładzik z miss sporty jak Ci się sprawuje fajny jest?dla jakiego typu cery ?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne buty : )
    a zakupy również widać, że udane

    OdpowiedzUsuń
  7. Butki fajne ;)
    Posiadam masełko czekoladowo-kokosowe z Perfecty- pachnie niesamowicie. Zawsze jak się nim smaruje to mój piesek chce go jeść ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dojżałam tak chyba fluid z miss sporty :D poproszę recenzję :) buty bardzo ładne :D
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie buciki:)

    ---
    zmakeupizowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty :). Pokażesz białego pękacza na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  11. wow buty mega :) też planuję sobie takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zakupy, zaciekawił mnie ten puder do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam taki podkład z essence - nie lubiłam go
    ostatnio kupiłam ten sam eyeliner - całkiem fajny produkt, ale jestem w trakcie odkrywania jego plusów i minusów ;-)
    cudowne buciki! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. to masło do ciała musi przepięknie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne te buciki, gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o, jest i mgiełka z Playboya :) ciekawe, jak u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podpinam sie pytanie o buty :)
    a ten proszek got2be jest dobry? Bo ostatnio o nim myslę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jestem ciekawa mgiełki - miałam sobie kupić wodę, ale zrezygnowałam ;) napisz, jak Ci się użytkuje eyelinera z essence, bo ja jestem bardzo zadowolona =)

    Mój blog, zapraszam =)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana daj znać jak sprawują się buciki, z chęcią bym takie zakupiła, bo już od dawna mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyny postaram się zrobić posta z odpowiedziami na wasze pytania ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. też ostatnio skusiłam się na jazzówki, z tym, że moje są na płaskiej podeszwie :) I są czarne, ale twoje baardzo mi się podobają ;**

    ---
    Hej ; * Zapraszam cię na mojego bloga (hoopy-style.blogspot.com). Będzie mi miło, jeżeli skomentujesz ostatnią
    notkę. Byłabym rownież w niebowzięta, gdybyś dodała mnie do obserwatorów, jeżeli jeszcze mnie nie masz [jeśli chcesz, zrobię to samo- wystarczy
    napisać komentarz informujący mnie o tym :) ]. Jeżeli chcesz, żebym komentowała twoje notki- napisz komentarz,
    który będzie mnie powiadamiał o tym.

    Buziaki! ; * ;*

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...