6 września 2011

Balsam do ust Ziaja


Balsam kupiłam pod wpływem chwili, zobaczyłam i kupiłam.
Powiem tak, zawiodłam się i więcej nie kupię chyba że inny zapach.
Cena faktycznie zachęca - koszt kilku złotych .


Produkt jest bardzo wydajny do tej pory leży połowa na toaletce, gdybym była fanką tego balsamu powiedziałabym że dobrze - ekonomiczny......ale nie jestem.
Natomiast właściwości tego produktu są poniżej poziomu ,według mnie nie nawilża,wręcz przeciwnie miałam wrażenie że usta są jeszcze bardziej suche.
Nie zapobiega wysychaniu , nie tworzy żadnej bariery ochronnej na jaką liczyłam.


Dodatkowo bardzo szybko znika z ust. Zapach też nie jest ładny, ja bym powiedziała że dziwny i sztuczny.
Lekko klei usta. Jest praktycznie nie widoczny, bezbarwny ale daje lekką poświatę błysku.


Nie kupie i już !

Na wizażu dałabym jedną Gwiazdkę .

Są inne zapachy miałyście?? co myślicie ??

XoXo 


16 komentarzy:

  1. Miałam tylko masło do ciała i było ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj, tak ja miałam/ mam kokosowy balsam do ust. Ogólnie jestem zadowolona, ale czasem też mam dziwne wrażenie, że wysusza usta. Także w sumie trochę nie dziwi mnie Twoja opinia o nim. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kokosowy ! :) ślicznie pachniał i na mnie działał. Wygładzał bardzo ładnie i nawilżał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wersję kokosową i zawsze do niej wracam :) Dobrze nawilżała i koiła moje usta. Idealna pod pomadkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam balsam i błyszczyki z tej serii. Powiem, że akurat seria kakaowa/czekolada z Ziaji pachnie co najmniej dziwnie chemicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna recenzja i teraz już wiem czy kupić czy nie

    OdpowiedzUsuń
  7. mam porzeczke i jagode i jest mniamnuśna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z balsamów ochronnych tylko Nivea lub Carmex. Inne wynalazki uważam za niepotrzebne mimo, że ten smak kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pomarańczowy - rzeczywiście są strasznie wydajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kokosowy, bardzo mnie zawiódł. Miał ładny zapach, ale strasznie wysuszał usta ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja siostra ma oliwkowy - i bardzo sobie chwali. Ja sama nigdy nie używałam. :)


    Przy okazji zapraszam Cię do mojego rozdania:

    http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam kokoska z tej serii i jestem bardzo zadowolona ; ) na ten czekoladowy też się czaję.
    obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kokosowy i też niebardzo mi pasował - faktycznie wysuszał...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam kokosowy. Lubię go, ale nie używam jako głównej ochrony, smaruję nim usta okazjonalnie. Zauważyłam, że po jakimś czasie lekko wysusza się na ustach, ale ust mi nie wysuszył. Chętnie sięgnę po kakaową wersję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. heh no ja go używam ale bardzo rzadko ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...