7 września 2011

Puder FACE


Puder wygrałam w konkursie.Jest to mój drugi puder  który mam z firmy Vipera .
O tym pierwszym możecie poczytać tutaj:
http://madziamakeup.blogspot.com/2010/12/vip.html


Puder o którym dziś napisze to puder z serii Face w ładnym czarnym opakowaniu.
Dodatkowo opakowanie posiada lusterko.


Istnieje 6 odcieni od 601 do 606, ja posiadam odcień 603.Jest to puder koloryzujący na lato oki ale jak go dostałam na początku wiosny był za ciemny.Jest całkiem matowy i odcień ma ładny bez odcieni pomarańczu.
Puder jest bardzo miekki, przez co dość szybko znika.


Na zdjęciu wyszedł dośc jasno - naprawdę jest ciemniejszy.
Bedzie pasował osobą o ciemniejszej oliwkowej karnacji.
Minusem jest wyczuwalny zapach talku przykryty pod zapachem perfumowanym.


Bardzo się pruszy więc należy uważać aby niepobrudzić sie w czasie wykonywania makijażu.
Nie jest to produkt trwały - są potrzebne poprawki w ciągu dnia.  
Powiedziałabym że produkt przeciętny nie jest zły ale szału nie ma. 



Bardzo chętnie dowiem się jakie wy posiadacie pudry tego typu macie coś do "polecenia" ?

7 komentarzy:

  1. też go testowałam tylko dla mnie za ciemny mam odcień 606 ;( .

    OdpowiedzUsuń
  2. avon , tyle ze sypki, jest genialny twarz jest gladziutka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej byłam zadowolona z Complexion Perfection z elf'a :)
    Pudry koloryzujące robią mi krzywdę ;) No chyba, że znajdę baaaardzo jasny, a to zdarza się niestety rzadko :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Vipera jak dla mnie nie ma zbyt dobrych kosmetyków... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny odcien w sam raz dla mnie:)

    zapraszam na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie osobiście ten zapach denerwuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...