14 września 2011

Gala Clareny 2011

W niedziele w Poznaniu odbyła się Gala Clarena 2011 , było to spotkanie na którym osoby z branży kosmetycznej mogli zakupić kosmetyki firmy Clarena ale nie tylko. Podczas gali został zaprezentowany zabieg złuszczania kwasem migdałowym - wiem że kosmetyki do takiego zabiegu proponują też inne firmy aczkolwiek pracownicy Clareny zmodyfikowali i unowocześnili troszkę zabieg złuszczania.
Z ciekawostek napisze że kwas możemy zmyć wodą a dopiero potem używamy neutralizatora nie jak to było do tej pory .Po pokazie można było zakupić certyfikaty ,wypróbować kosmetyki na żywo, obejrzeć sprzęt do salonów kosmetycznych i spa oraz wybierali finalistki konkursu na najlepszy salon ( tą część ominęłam - ale ciiii..;)
Każdy uczestnik otrzymywał krem z nowej serii właśnie z kwasem migdałowym , krem pachnie migdałami, zobaczymy jak się sprawdzi .


Nie wykonywałam zdjęć ponieważ było to w sali konferencyjnej w hotelu Mercure, i była to pierwsza edycja , nie było dużo ludzi i nikt nie robił zdjęć wiec ja też nie . Za to pokaże zdjęcia kremu.



 Krem nadaję się do każdego typu skóry od tłustej po wrażliwą i suchą ale również idealny dla skóry dojrzałej .Krem poprzez swój skład zapewnia delikatny peeling ,stymuluje syntezę kolagenu ,wygładza nawilża i rozjaśnia Skórę, chroni przed fotostarzeniem .
Kupić go można w wybranych salonach kosmetycznych za 82 zł za 50 ml , jeśli któraś z Was jest chętna a nie ma dostępu można go kupić również prze zemnie.

Ja mam 15 ml więc oryginalne opakowanie wygląda troszkę inaczej .



Za jakiś czas wkleję na bloga całościowy katalog firmy  Clarena.

XoXo

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie wiedziałam, może bym się jakoś wkręciła?

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie tak, napisałabym o tym wcześniej ale w sobote wieczorem zaczełam dopiero czytać o tym ;p
    następnym razem dam znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bylam raz modelk na pokazie clareny. Miałam zabieg antycellulitowy xD
    Nie przepadam za tymi pokazami, ale czasami się pojawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki z CLARENA są świetne :)
    mam z tego make - up i jestem zachwycona .

    OdpowiedzUsuń
  5. jestempiękna - wydaje mi się że to sprawa indywidualna są pokazy lepsze i gorsze zależy kto prowadzi , jaki jest temat szkolenia/pokazu .
    Dlaczego nie przepadasz za pokazamiz calreny ?

    fleeting moments - ja lubię serie sensitive a kolorówki mają malusio ale podkład jest ok.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...