10 września 2011

Inglotowe prezenty

Dziś miałam  fajną niespodzianke, mój chłopak zabrał mnie do centrum a dokładnie do Inglota abym wybrała sobie jakieś cienie do paletki - ponieważ jak wiecie zaczynam kompletować nową palete.
Co wybrałam ???


cień 351 mam taki kolor ale dotknęłam denka ponieważ używam go codziennie,podobny do brule z maca.


cień nr 407 przepiękny cień , odrazu mi się spodobał . Podobny troszeczkę do paradisco  z maca - aczkolwiek nie identyczny.


Tak wyglądają w paletce:


Dodatkowo przy kasie mój chłopak wziął chusteczki ,szczerze nigdy nie miałam, czas najwyższy.

XoXo


20 komentarzy:

  1. Bardzo ladne cienie tez mam ochote na paletke z Inglot bo mam juz z MAC

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki cieni, a te chusteczki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny blog ;-]
    zapraszam do mnie!!!
    http://pantereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolorki, ten drugi bardzo ciekawy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że jak skompletujesz całą, to się pochwalisz ;)
    407 jest obłędny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne cienie, ciekawa jestem ich na oku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaśniejszy jest świetny, chyba sobie sprawię. Ja używam codziennie Sleek'owego z paletki OSS i go wykańczam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne cienie, muszę się zaprzyjaźnić z Inglotem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż z tymi kolorkami napewno się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolorki :) No i fajny ten Twój facet, mój tylko kręci nosem jak sprowadzam jakieś nowe kosmetyki do domu :P
    PS. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę chłopaka ;D A cienie świetne, ten drugi bardzo mi się spodobał, bo kojarzy mi się zarówno z egzotycznymi plażami,drinkami i piaskiem, jak i ze złotą polską jesienią - kocham takie połączenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. żeby mój chłopak był tak chętny na kupowanie kosmetyków he :)
    Super cienie!
    obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  13. chłopak marzenie ; )
    a pierwszy cień fajny, lubię takie mleczne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój chłopak dziekuje za komentarze hehehehehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...