5 września 2011

Krem - mój krem !


Kolor kremu  

Obiecałam to i jest, zacznę od tego że krem kupiłam w rossmanie, przy kasie okazało się że krem kosztuje tylko ok 12 zł czyli cena bardzo przystępna. 
Gdy zaczełam go używać wiedziałam że nie skończy się na jednym opakowaniu .

Wybrałam krem, który przeciwdziała starzeniu się skóry,aczkolwiek było to spowodowane napisem KREM KAROTENOWY - miałam nadzieje że będzie miał ładny zapach.

Krem mimo tego że producent zapewnia że ma być półtłusty - ja bym się nie zgodziła ma bardzo lekko konsystencje, przez co przyjemnie się nakłada oraz szybko wchłania.
Bardzo dobrze nawilża moje suche policzki go uwielbiają.
Po około 2 tygodniach używania zobaczyłam że moja cera staje się powiedzmy bardziej gładka i elastyczna.

Nie testowane na zwierzetach !!! 

Jeśli chodzi o zapach mnie zauroczył jest słodki bardzo mi się podoba ,ale jest to kwestia indywidualna ponieważ spotkałam się z opiniami że pachnie dziwnie albo wręcz przeciwnie - ma brzydki zapach .
Krem nadaje się pod podkład wystarczy odczekać aż się wchłonie ok 5-7 minut.

Plusem również jest skład który jak możecie zobaczyć na zdjeciu jest przyzwoity, bez parabenów.
Co do poprawy kolorytu napewno widać różnice pod tym względem że cera nie jest szara i zmęczona tylko pięknie rozpromieniona.


 



Jedynym minusem jest opakowanie .Kiepskiej jakości .Co pewnie ma też wpływ na cene.
Podsumowując jest to mój krem ulubiony na chwile obecną używam już 2 opakowanie.
Warto też wspomnieć że firma AVA przesłała mi swoje kosmetyki krem z kwasem hialuronowym i balsam do rąk - mam nadzieje że okażą sie równie dobre .


6 komentarzy:

  1. ciekawy skład i chyba zakupie w najbliższym czasie choć mam mały przesyt w mojej szafce

    OdpowiedzUsuń
  2. myśle ze warto nie jest drogi , jak ci się nie spodoba to nie będzie żal ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię maseczkę karotenową z tej firmy i chyba kupię ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie nie mogę znaleść tej maseczki w sklepie a chętnie kupie

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, ja właśnie poszukuję jakiegoś fajnego kremu. Ten mnie zainteresował, ale ciekawa jestem czy może on podrażnić skórę? Jestem wrażliwcem i mimo niskiej ceny nie wiem czy warto zaryzykować...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam policzki wrażliwe - nie uczulił mnie , myśle żę możesz spróbować jeśli się nie sprawdzi to nie będzie tragedii bo jest tani ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...