15 września 2011

Lirene Dermoprogram - żel + oliwka z Mango

Klosmetyki myjące - nigdy nie zwracałam dużej uwagi na to jaki żel pod prysznic używam, ważne było dla mnie to aby ładny miał zapach. Ostatnio używałam Żel + Oliwka z firmy Lirene. Przede wszystkim zwróciłam uwagę oczywiście na zapach - który mimo tego że jest napisane iż zawiera Mango - to nim nie pachnie , pachnie za to przepięknie cytrusami, jest bardzo pobudzający - polecam używać gdy nie możemy się dobudzić.

Zawiera wosk z mango,dzięki czemu nasza skóra po wyjściu z pod prysznica nie jest sucha jak wiór , oczywiście ja z reguły nakładam balsam bo nie wierze że żel pod prysznic nawilży moją Skórę w 100% natomiast na pewno ten żel nie wysusza.





Żelu  jest 250 ml ja już nie mam ponad połowy ponieważ spodobał się również mojemu partnerowi , ciężko mi określić czy jest wydajny , kosztuje ok 8-9 zł cena w miarę normalna aczkolwiek chętnie bym zakupiłam produkt o większej pojemności np 500 ml .

Żel można zakupić w drogerii rossman ale także poprzez internet na stronie Lirene .
Jest to drugi produkt który jest wporządku - oczywiście bez rewelacji ponieważ to tylko żel.
Jeśli macie bardzo suchą skórę na pewno wam nie zaszkodzi , krzywdy nie zrobi więc można zakupić .


http://sklep.eris.pl/lirene/pl/category/pielegnacja-ciala-7.html - tutaj możecie kupić wszelkiego rodzaju kosmetyki pielęgnacyjne.  

14 komentarzy:

  1. testuję właśnie wersję z bawełną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zawsze zwracam uwagę na zapach przy wyborze żelu (lub mydła) pod prysznic :) Uwielbiam te o zapachu cytrusów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam go i bardzo podobał mi się zapach i fakt, że nie wysuszał skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nigdy żaden żel nie wysuszył... chyba moja skóra na cienie nie jest podatna ;) Ale za to na twarzy mam suchą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy produkt , jeszcze nigdy mi się nie rzucił w oczy na półkach sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy produkt :) może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam go ze względu na zapach! Cudny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa :) Jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. sauria80 - daj znać jak sie sprawuje ,
    kizia mizia- dla mnie to ważne bo mam suchą skóre, i jak niewysusza to jużjest dobrze ;)
    electric girl - ja lubię różne zapach ale fakt faktem że zwracam dużą uwage na zapach ,
    Agusiak747 - ja mam mega suchą na polczkaach choć na chwilę obecną nie jest źle ale to dzięki pielęgnacji.

    Ogólnie widze że wiekszość z Was jest z niego zadowolona to dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  10. Spark,sia,inverno beauty - warto wypróbować najwyżej wam nie przypasuje ale krzywdy nie zrobi serio ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie ten wosk?? Bo w składzie go nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No 2 lata temu miałam mniejszą świadomość jeśli chodzi o składy. Niestety ale widzę ....hmm może silikon miał być woskiem , trzeba syptać Lirene ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...