17 września 2011

Mój BLOG ma ROK. / biały proszek Got2be



Cześć !

Dziś rano okazało się że mojego pierwszego posta który jest na tym blogu napisałam 17 Września 2010.
Bardzo się cieszę że jest z Wami już 12 miesięcy, wydaje mi się że zrobiłam postępy w dodawaniu postów , ponieważ stwierdziłam że jest to dla mnie niesamowita przyjemność , sposób na relax, odstresowanie się.
Dziękuje każdej z Was osobno,że macie ochote czytać mój blog i oglądać zdjęcia.
Postaram się nadal rozwijać bloga aby był jeszcze ciekawszy, nadal będą pojawiać się posty bezpośrednio nie związane z kosmetykami, ale także posty typowo kosmetyczne .
Jeszcze raz wielkie dzięki !

Wracając do tematu notki :


Nadszedł czas aby opisać moje wrażenia w użytkowaniu pudru z got2be.
Na początku oczywiście zachęcona byłam opiniami na wizażu, uznałam że tego typu produkt uratuje mi życie , moje włosy mają tendencje do przetłuszczenia się przy nasadzie , często bywają oklapnięte i bardzo ciężko je unieść - oczywiście są sposoby ale zajęło by mi to ok 2 godzin - niestety tyle wolnego czasu rano nie mam.
Zakupiłam i od razu zaczęłam testować - moja pierwsza myśl po zastosowaniu - Wow !!! Fajne !!!
Natomiast po długim czasie używania zauważyłam swoje plusy i minusy tego pudru.



Plusy :
- zwiększa objętość
- włosy nie są przyklapnięte
- na włosach krótkich objętość utrzymuje się cały dzień

Minusy:
- objętość na włosach DŁUGICH utrzymuje się około max. 2 godzin
- włosy wyglądają jak bym się nigdy nie czesała
- są szorstkie w dotyku
- posklejane
- produkt nie jest wydajny


dłoń mojego mężczyzny ;) - pomagał w testach

Nie wiem co myśleć o cenie, niby nie jest mi żal tych 20 zł aczkolwiek mógł by kosztować np 10 zł .

Czy kupię ponownie ?
Możliwe, jeśli będą potrzebowała mieć fajną fryzurę na 2 godziny ;)


Myślę że osoby o krótki włosach będą bardziej zadowolone, ponieważ gdyby moje włosy miały objętość przez cały dzień - wybaczyłabym nawet tą szorstkość włosów.

XoXo

23 komentarze:

  1. Bardzo byłam napalona na ten puder, ale widać dobrze zrobiłam, że go nie kupiłam. Z tego co piszesz, to z moimi włosami raczej by sobie nie poradził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś - powiem ci efekt jest ale co z tego jeśli utzymuje się tak krótko , niestety wiecej minusów niż plusów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Madziu roczka :)
    Ja jak sobie robiłam włosy tym pudrem będąc w PL na wakacjach to moja mama zawsze mi się pytała czemu się nie czesałam :)
    Dla mnie minusem jest też zapach - mi ten proszek śmierdzi
    Ja mam włosy długie i owszem siadają po czasie ale wystarczy znów się poczochrać :) i fryzura gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje.
    Cieszę się, że nie kupiłam tego pudru- nie lubię suchych, szorstkich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje dziewczyny;) Kasiu mi sie własnie nie sprawdził ten proszek nawet jak go po jakimś czasie "czochrałam" to nie było już takiego efektu bu ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :)
    U mnie ten proszek się sprawdził, ponieważ mam włosy mocno pocieniowane od góry, często je wiążę i mogłam ułożyć sobie taki "napuszony" koczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Motylica - no własnie masz pocieniowane i na takich może zadziałać .

    OdpowiedzUsuń
  8. czyli masz podobne zdanie na jego temat co ja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie lubię produktów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. również napaliłam się na ten puder, ale jeżeli tak króciutko się utrzymuje to trochę bez sensu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. blonde - no dokładnie widać nie jestem sama ;)
    fresz - jakoś nie miałam problemu z innymi kosmetykami z tej firmy
    dżoana - cięzko mi powiedzieć czy kupić czy nie ale na długich włosach szału nie ma .

    OdpowiedzUsuń
  12. Też pokładałam w tym pudrze nadzieje jak wcześniejsze komentujące, nie kupiłam go i sądzę po Twojej recenzji że u mnie też by się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam krótkie włosy więc może kiedys spróboje :D :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty z tej firmy są jak najbardziej okey :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam bardzo zainteresowana tym pudrem swego czasu, lubię takie uniesione, nastroszone fryzury, ale właśnie gdy naczytałam o tych minusach na innych blogach to mi się odechciało...

    OdpowiedzUsuń
  16. jak widzicie, puder zawiódł nie tylko mnie, więc coś w tym jest .

    OdpowiedzUsuń
  17. wiesz ja na początku bardzo się napaliłam na ten produkt...wszyscy tak zachwalali ale 20 zł i produkt jest mały...jak dla mnie to za dużo...i teraz dobrze zrobiłam że nie kupiłam..nie u wszystkich sprawdza się coś co inni zachwalają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam suchy szampon do włosów, efekt jest dużo lepszy.
    Jeden z nich opisałam na moim blogu, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uzywalam go a mam krotkie wlosy i to jestjakas masakra co on robi mina glowie ,a mam porownanie z produktem profesjonalnyz z Indoli ktory bylrewelacyjny i na wlosach nie bylo czuc go az tak jak przzy got2be no i przez to got2be nie kupie nigdy wiecej;)) polecams probowac proszku z Osis lub Indoli :) drozsze ale glowa nie wyglada jak nie myta :P

    OdpowiedzUsuń
  20. candy - musze poczytac o tych innych proszkach bo o nich nie słyszałam dziekuje za informacje

    OdpowiedzUsuń
  21. cysia - jeśli daje efekt podniesionych włosków chętnie zakupię

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka byłam napalona na ten proszek, ale nie znoszę mieć pokołtunionych włosów ;/ jednak cena 20 zł za taki wynalazek trochę będzie bolec ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. kizia - lepiej kupic 2 cienie z inglota np ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...