28 września 2011

Mus do ciała

Ostatnio stałam się maniaczką musów,maseł,kremów i balsamów do ciała codziennie używam wieczorem któregoś z preparatów, oczywiście czekam aż mi się znudzi (słomiany zapał) bo nigdy jakoś nie miałam ochoty wsmarowywać w całe ciało kremów,potem pomyślałam że robię to tylko i wyłącznie dla samej siebie i bardzo się w sumie cieszę że produkt który opiszę znalazł się w mojej kosmetyczce.



Preparat ma konsystencje lekkiego musu - fajną inną niż typowe masła ale też nie jest to typowy krem.
Pachnie nie nachalnie lekko, zapach niestety nie jest wyczuwalny na skórze,szybko się ulatnia.
Jeśli chodzi o wchłanianie to dość szybko się wchłania, nie pozostawia filmu ochronnego ale skóra jest nawilżona.

Co do moich obserwacji:
Najważniejsze są właściwości, przede wszystkim nawilżenie mam Skórę suchą która wymaga mocnego nawilżenia szczególnie po lecie kiedy skóra jest przesuszona i szorstka,mus daje efekt natychmiastowego nawilżenia i ukojenia skóry, nie podrażnia w żaden sposób.



Skóra po zastosowaniu tego musu po około 2 tygodniach stała się elastyczniejsza,bardziej wygładzona,nie ma już efektu ściągnięcia,fajnie też się sprawdzał jako mus po opalaniu.
Jest w miare wydajny ,tzn standardowo na taką pojemność .


Kilka informacji które znalazłam w internecie:

POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ*:
- 96% badanych potwierdza efekt nawilżenia skóry
- 92% badanych potwierdza redukcję objawów dyskomfortu suchej skóry
- 92% badanych potwierdza efekt wygładzenia skóry

Produkt przebadany dermatologicznie u osób ze skórą wrażliwą.
Nie zawiera barwników.
Kompozycja zapachowa bez alergenów.



poj. 175 ml
cena:  20zł

3 komentarze:

  1. Ciekawa ta konsystencja, też mam skórę suchą i na zimę muszę zaopatrzyć się w jakieś dobrze nawilżające cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spark- konsystencja jest naprawde fajna pierwszy raz coś takiego mam ;)
    świat Edki - daj znać jak byś kupiła jak ci się podoba ten mus ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...