2 października 2011

Ulubieńcy Września

Dzisiaj pokażę produkty i przedmioty które chętnie używałam w miesiącu -Wrzesień.

1. Lakier do paznokci z H&M kolor :Light Blue pakowany po 4 mini lakiery, cena: 14,90 zł
( chodzi mi generalnie o kolor lakieru przepiękny jasno-pastelowy błękit który wygląda zabójczo na paznokciach, niestety jakość samego lakieru pozostawia wiele do życzenia).



2.Krem do twarzy pod podkład Lirene Selected from Nature  cena: 22,99 zł
( krem idealny pod podkład, zawiera SPF 5, szybko się wchłania nawilża, podkłady się na nim nie wałkują, jako krem pod podkład fenomenalny, ale za słaby jako krem na noc czy jako jedyny krem do użytku - pojawi się recenzja na temat tego kremu).



3. Carmex - balsam do ust  cena: 8,99 zł
    (Jeśli chodzi o filtry niestety nie są stabilne i raczej bym na nie nie liczyła, natomiast mi się podoba zapach kamfory i uczucie nawilżenia, ponadto chroni usta przed opryszczką, najlepszy jest ten w słoiczku).



4. Gąbka do ciała : "SYRENA" cena ok. 3,99 zł
    Najlepsza gąbka jaką posiadałam,z jednej strony szorstka - masujemy nią uda,brzuch,pośladki.Druga strona gładka. Super sprawa jeśli chodzi o poprawienie jędrności skóry, dobrze działa na cellulit.Dość dobrze usuwa martwy naskórek,przez co skóra jest gładka).



5. Pędzel do aplikacji podkładu Sephora nr 113 cena : 99,00zł  cena regularna
 ( uważam że ten pędzel do aplikacji podkładu się nie nadaje,jest po prostu za mały, ale świetnie się sprawdza jako pędzel do brązera i tak go używam nie ma znaczenia czy brązer jest w formie kompaktu czy pudru w kamieniu).



6. Podkład Helena Rubinstein color clone Hyrdrapact  nr 20 w kompakcie cena : 210,00 zł
    ( fenomenalny podkład, zimą używałam go jako naturalny brązer, teraz po lecie jako podkład do całej twarzy - ze względu na kolor, matowy, bez drobinek,trwały,polecam go jednak do cer suchych,wrażliwych,normalnych. Nie wiem jak się sprawdzi na mieszanej bądź tłustej cerze.Jest drogi ponad 200,00zł i jest go 10 gram i to jest mega minus aczkolwiek jeśli macie okazje go wypróbować Polecam ! ).


9 komentarzy:

  1. o to ten podkład trochę kosztował :) generalnie ta firma jest strasznie droga. podoba mi się pędzelek..wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lila - chętnie znajde tani odpowiednik tego podkładu ale nie mam dużego doświadczenia w podkładach w kompakcie, moja mama ma jeden w kompakcie ale też bardzo drogi więc odpada ;( jak byś jakiś tani znala daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię takie dwustronne gąbki ;) Ciekawe jak u mnie Carmex sprawdzi się w zimie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten błękit, szukam takiego i szukam i nigdzie nie umiem znaleźć.. Dzięki Tobie już wiem :D
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Martus- myśle że bedziesz zadowolona jeśli lubisz zapach kamfory i mentolu ;)

    Spark - kolor przepiękny ale sam lakier jakościowo porażka niestety buzka;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ulala jaki drogi ten podkład:) Ale czasem lepiej wydac więcej kasy i mieć coś porządnego niż jakiś szajs, aczkolwiek w chwili obecnej 200 zł za kosmetyk bym nie dała:) pozdrawima;*

    OdpowiedzUsuń
  7. iwonka - ja też nie masakra dlatego szukam czegoś podobnego w innej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez na kosmetykach z H&M sie zawiodlam - kiepska jakosc.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ;) Mam pytanie czy dzięki takiemu pędzelkowi podkład lepiej się rozprowadza ?



    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)

    http://www.kaateerinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...