10 października 2011

Ava - Ultra Nawilżający krem z kwasem hialuronowym

Pamiętacie jak zachwalałam krem karotenowy z tej firmy, dlatego też następnym kremem który pokaże jest krem z kwasem hialuronowym. Chodziło mi przede wszystkim o nawilżenie mojej suchej skóry, a zawarty w kremie kwas hialuronowy ma bardzo dobre właściwości wiążące Wodę w naskórku.



Krem ma konsystencje lekką, bardzo delikatną, po aplikacji szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze ciężkiego filmu. Pachnie trochę podobnie do kremu z karotenem aczkolwiek nie identycznie, zapach jest mniej intensywny co dla mnie jest niekoniecznie dobre ale zapewnie wiele z was z tego się ucieszy.



Wchłania się na tyle szybko że może być kremem na dzień, nie jest to jednak rewelacyjny krem pod makijaż znam lepsze. Co do koloru kremu - jest biały.Właściwości nawilżające są na poziomie przyzwoitym mam wrażenie że ten karotenowy lepiej się spisał.Nawilża ale nie jest to nawilżenie na wysokim poziomie.

Nie widzę też różnicy w elastyczności skóry - a taką powinnam zauważyć .Jako plus mogę powiedzieć że nadaje się do każdego typu cery, myślę że ani wrażliwej ani tłustej cerze krzywdy nie zrobi.Aczkolwiek nie został moim faworytem, ot taki przyzwoity krem do 10 zł.



Oczywiście muszę wspomnieć o opakowaniu które, jest kiepskiej jakości ,stąd pewnie cena niska.
Jest to w moim przypadku średnio trafiony produkt o wiele bardziej wolę krem z karotenem.


Cena ok 9 zł
Pojemność : 50 ml

XoXo

6 komentarzy:

  1. oo proszę kremik z ava :)
    ciekawy produkt :)
    a czy nie wysypało Cię po nim?nie wyskoczyły jakieś krostki czy zaskórniki?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja raczej nie mam problemów z zaskórnikami itp, nie wysypało mnie i nie zapchało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała na niego zwrócić uwagę w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a zapowiadało się tak dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. no niestety tragedi nie ma ale jest przeciętny i wiem że są lepsze kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zgadzam się z recenzją. Bardzo polecam ten krem, mam próbkę i wybawiła mnie kilka razy od chlorowanej na basenie wody. Polecam przetestować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...