7 października 2011

Co noszę w torebce?

Chyba nie ma dziewczyny na you tube która nie zrobiłaby tagu "Co jest w mojej torebce"
Swego czasu nawet ja taki film miałam ;)
Dziś zrobię wersję blogową tego tagu, ponieważ sama chętnie czytam i oglądam takie posty.


 Torebki nie pokazuje ponieważ co chwile jest to jakaś inna , moja ulubiona się zepsuła i muszę dać ją do naprawy. Co do przedmiotów, które trzymam w torebce to pewnie większość wy też nosicie , zminimalizowałam jednak zawartość kosmetyków jest tylko jakiś błyszczyk lub/i pomadka, perfumy,krem do rąk , lusterko i bibułki matujące których na zdjęciu nie widać ponieważ są schowane w kalendarzu podręcznym.



A wy co nosicie w torebce ? ;)

XoXo




13 komentarzy:

  1. oj ja noszę zdecydowanie więcej ;) nawet robiłam TAG Co jest w mojej torebce i sama byłam zaskoczona pojemnością swojej torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. może też niedługo zamieszczę taką notkę :) tylko u mnie w torebce jest zawsze taki bałagan, że najpierw muszę powywalać rachunki, papierki itd i sama się przekonać, co tam właściwie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa zawartosc ^^ u mnie mozna znalezc wszystko i nic :P

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kalendarzyk, orbitową kawkę też mam ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest najgorzej z pomadkami/błyszczykami, jakoś mi się kumulują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwelbiam tego typu filmki i posty:)))
    u siebie na blogu tez kiedys zrobilam taka notke:)
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja mam mniej, ale kalendarzyk mam identyczny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe u mnie gumy orbit to też podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest jeden z moich ulubionych tematow na filmik lub post :)U mnie niestety kumuluje sie za duzo kosmetykow ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elżbieta - chętnie przeczytam twój post ;)
    Gohs- u mnie też się kumulują ale raz na kilka dni robię porządek ;)
    Leal251 - już patrzę ;)
    Spark - uwielbiam orbitówki hihihi
    Kokosowa- ze zwierciadła, dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten orbitkowy breloczek :))

    OdpowiedzUsuń
  12. electric girl - hehe no fajny poluje jeszcze na jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio wyrzuciłam wszystko z torebki i zdecydowanie nie miałam takiego porządku jak Ty :)ja mam zawsze mnóstwo różnych próbek do testowania oraz gazetki z kosmetycznymi promocjami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...