10 października 2011

Czasopisma urodowe

Czasami jest taki dzień że mam ochotę zamiast książki wziąć lekkie czasopismo najlepiej o tematyce urodowej i poczytać.Chciałbym na początku napisać że uważam iż kupowanie gazet masowo jest troszeczkę nie przemyślane - marnujemy pieniądze, aczkolwiek nie skreślam w 100% tego typu czasopism .
Kupuję taką gazety gdy np :
- podróżuję
- polecono mi ciekawe artykuły
- mój partner mi kupił
- przeglądając gazetę w kiosku sama zobaczyłam coś co mnie interesuje.

Nie zbieram gazet tylko wycinki dlatego pokazuje pojedyńcze egzemplarze ;)

Zapraszam do oglądania zdjęć. 


Na zdjęciu:
BEAUTY FORUM
CABINES
KOSMETYKA PROFESJONALNA
JOY
INSTYLE
URODA
PAZNOKCIE
AKADEMIA PAZNOKCIA





Ciekawy artykuł na temat makijażu

Proporcje kształtu twarzy i modelowanie


Artykuł o skórze wrażliwej i jej pielęgnacji


Coś na temat wody termalnej


Recenzje tuszu - który wybrać


Demakijaż i ciekawe preparaty do oczyszczania



Co w modzie piszczy


Interesujący artykuł na temat dłoni


Jak wykonać masaż dłoni


Malowanie paznokci krok po kroku

To tylko przykładowe strony które chętnie czytam, czasami można poczytać o ciekawych rzeczach.

A wy jakie macie swoje ulubione gazety ???


1 komentarz:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...