10 października 2011

Krem do rąk ANTIANGING Lirene

Opinia producenta:


Podstawa skuteczności:
• specjalnie dobrana kompozycja witamin - doskonale pielęgnuje zniszczoną skórę rąk
• kwas foliowy - znany z właściwości naprawczych DNA, stymuluje proces odnowy komórek skóry i skutecznie osłania je przed promieniowaniem UV
• krem w widoczny sposób wygładza zmarszczki, minimalizując przebarwienia
• delikatnie natłuszcza i nawilża skórę oraz przywraca jej naturalną elastyczność

Efekt
Wyraźnie wygładzone dłonie stają się delikatne, jakby nie podlegały upływowi czasu. Krem poprawia napięcie skóry, przywraca jej jędrność i zdrowy, jednolity koloryt.
Polecany dla każdego rodzaju skóry.




Moja opinia:

Wydaje mi się że jest to krem przeznaczony do osób starszych które mają problem z plamami starczymi, posiadają zmarszczki na dłoniach, brakuje im sprężystości.
Moje dłonie na chwile obecną nie potrzebują tego typu rzeczy, natomiast jak już kiedyś pisałam potrzebują mega nawilżenia ponieważ są suche, bardzo suche.




Nie mogę ustosunkować się do wypowiedzi czy krem minimalizuje przebarwienia bo takowych nie posiadam, nie zauważyłam też żeby moja skóra dłoni była bardziej elastyczna.
Natomiast brak właściwości nawilżających absolutnie wyklucza ten krem, jestem z niego niezadowolona
Po posmarowaniu rąk skóra przez kilka chwil jest nawilżona w momencie kiedy krem się wchłonie efekt znika,i dłonie są nadal bardzo suche.


Co do konsystencji - jest bardzo lekka , szybko się rozprowadza i wchłania nie ma problemów z aplikacją produktu, a zapach ma delikatny przyjemny. Podsumowując nie skuszę się na ten krem i nie polecę go Wam. Na pewno lepiej sprawdził by się krem ochronny lub typowo nawilżający z tej serii. Zapomniałabym dopisać że krem wg mnie nie jest wydajny ponieważ w bardzo krótkim czasie go wykończyłam.

Cena ok 8 zł / 100 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...