1 października 2011

Nowy cień cdn

Miałam zły dzień i jedynym niekoniecznie rozsądnym posunięciem były zakupy, niestety nic mi się nie podobało, ot tak czasami bywa. Natomiast moje oczy ujrzały napis "INGLOT" i pomyślałam że przecież nie mam całej palety i jak kupię jeden nowy cień nic się nie stanie, potem przypomniałam sobie że ostatnio trafiłam na niemiłą Panią i jak trafie na nią dziś to powiem jej co o niej myślę.
Na całe szczęście okazało się że są 2 panie ale żadna nie przypominała mi pani z poprzedniego tygodnia,więc postanowiłam wejść.
Oglądałam cienie i szukałam granatu z Inglota bo są przepięknie napigmentowane, zdecydowałam się na odcień perłowy- ponieważ uwielbiam to wykończenie na powiece. Nr tego pięknego cienia to 428        .
Skusiłam się jeszcze na pilniczek, Inglot ma naprawdę dobre pilniczki kosztują 9,00 zł, moja mama i ja je uwielbiamy. Gradacja 180/240 dla cienkich pazurków będzie w sam raz.Pilnik starcza na bardzo długo więc warto w niego zainwestować nie ściera się tak szybko jak zwykłe papierowe pilniki za 2,00zł .





XoXo


10 komentarzy:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...