23 października 2011

Peeling kawitacyjny

Cześć!
Jakiś czas temu, pisałam notatkę na temat mikrodermabrazji, wiele z Was zastanawiało się nad zabiegiem z wykorzystaniem preparatu do mikro. Dziś opiszę peeling kawitacyjny, który swego czasu był bardzo popularny.
Ultradźwięki na chwile obecną możemy wykorzystywać w kosmetyce jako peeling ultradzwiękowy czyli peeling kawitacyjny, na  chwilę obecną w każdym salonie tego typu zabieg jest praktykowany .


Przy pomocy tego peelingu możemy :
- złuszczyć martwy naskórek
- usunąć oprócz martwego naskórka łój, brud, bakterie 
Oczywiście to nie jedyne zastosowanie, przy pomocny peelingu kawitacyjnego możemy działać na zmarszczki, trądzik w tym także trądzik różowaty ponieważ peeling nie ma praktycznie skutków ubocznych i jest bardzo delikatny w swoim bezpośrednim działaniu na powłokę skóry, możemy delikatnie redukować blizny ,cellulit.

Po za samym peelingiem, możemy wykonać sonoforeze oraz lifting ( który mi osobiście bardzo się podoba ;))
Jak każdy zabieg , i ten ma swoje przeciwwskazania :
- nowotwory i stany po ich operacyjnym usunięciu
- czynny proces chorobowy gruźlicy
- ogólny ciężki stan
- choroba naczyń wieńcowych
- implanty!!!
- nerwica wegetatywna
- rozrusznik serca
- ostre procesy zapalne
- zakrzepowe zapalenie żył
- stany po terapii rentgenowskiej
- niezakończony  wzrost kości
- stany gorączkowe
- ciąża
- i przypadki o niejasnej etiologii

Ale dla osób , które nie mają przciwskazań czekają efekty :
- oczyszczenie skóry
- dotlenienie komórek skóry
- poprawa krążenia
- wygładzenie zmarszczek 
- rozjaśnienie skóry
- ułatwienie wnikania substancji pielęgnacyjnych
- zwiększona produkcja kolagenu,elastyny 


Zabieg jest odpowiedni dla skór wrażliwych,delikatnych, naczynkowych ale także trądzikowych .
Jak każdy zabieg najlepiej go wykonywać w serii kilku zabiegów ( 5-7) w częstotliwości ok 1 w tygodniu.
Ważną informacją jest to iż zabieg peelingu kawitacyjnego można łączyć z mikrodermabrazją, oczywiście sonoforezą, z kwasami,jonoforezą.

Miałyście robiony tego typu zabieg ? Jak go oceniacie ?

XoXo

10 komentarzy:

  1. Nie miałam tego zabiegu. Chociaż ciekawy jest .

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam w lutym zabieg oczyszczający pełny (w skład którego wchodziło w moim salonie: oczyszczanie mechaniczne, peeling kawitacyjny, sonoforeza plus maska algowa); nie wiem jak po samym peelingu, ale po całym zestawie moja skóra po ok 4-5 dniach wyglądała pięknie (wcześniej miałam drobne ślady po nakłuciach związanych z usunięciem drobnych prusaków pod oczami i na policzkach) i naprawdę długo była w świetnym stanie. Przed świętami znów się wybieram, bo efekty były świetne :) pozdrawiam, wierna obserwatorka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam robiony i to wiele razy - z okresu szkoły się wykorzystywało sprzęty (a co sobie).
    Gdybym miała wybierać pomiędzy mikro a kawitacją to ja bym wybrała kawitacje. Natomiast między kwasami a kawitacja - wygrywają kwasy. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. widze że jesteście zadowolone ja tez głównie w szkole robiłam ten zabieg mi przeszkadzał dzwięk peelingu choć to pewnie mało istotne, ważniejsze są właściwości i efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi w ogóle nie pomagał , nawet zakupiłam sobie taką mini kawitację do domu ale efekty były słabe

    OdpowiedzUsuń
  6. mini kawitacja nie daje efektów ponieważ nie ma takiej mocy jak te profesjonalne na ilu zabiegach byłaś ?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam nigdy robionego takiego zabiegu. :)

    http://enamourr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jak na razie raz peeling kawitacyjny, moja skóra po zabiegu nie była w stanie niepokazywania się ludziom. Tamtego dnia po prostu dałam jej odpocząć.
    Zamierzam za kilka dni znowu iść na ten zabieg

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling kawitacyjny jest świetną alternatywą dla osób nie lubiących oczyszczania manualnego, kawitacja niestety ze wszystkim sobie nie poradzi tak dobrze jak manualne, aczkolwiek jest rewelacyjna w oczyszczaniu porów,a co za tym idzie mamy gładszą cerę,świetnie wchłania się krem, podkład bardzo dobrze się rozprowadza, dłużej uttrzymuje się makijaż. Moje klientki sa zachwycone!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://wieczniepiekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...