4 października 2011

Podkłady z Lirene

Posiadam 3 podkłady z Lirene i pomyślałam że chętnie się z Wami podzielę moimi odczuciami co do podkładów. Najpierw ogólnikowo - każdy z tych podkładów jest inny, mają różne właściwości, inne ceny.

Podkład nr 1
nazwa: Lirene Dermoprogram, Natural Look 2w1, Fluid + baza
nr odcienia: 407 light



właściwości:  na pewno lekka konsystencja, która ułatwia aplikowanie podkładu,podkład nie jest ciężki, konsystencja dość płynna, ale nie wylewa się z tubki,stapia się ze skórą jeśli dobrze wybierzemy odcień, nie wchodzi w pory i nie uwidacznia ich, nie podkreśla suchych skórek,twarz po aplikacji jest gładka( chyba przez zawartość sylikonów, które niestety są w podkładzie), utrzymuje się na twarzy dobrze aczkolwiek po ok 8 godzinach ściera się.Krycie jest średnie ( zakrywa lekkie zaczerwienienia), natomiast potrzebny jest korektor wg mnie.Co do wydajności - mi się wydaje że dość szybko znika z tubki a szkoda bo go polubiłam. Mimo mojej suchej cery nie wysuszył mi twarzy ale może dlatego że mieszam go w stosunku 2:1 z innym podkładem, co do zmatowienia - faktycznie matuje na około kilka godzin .Ładnie pachnie.
opakowanie: tubka którą można przeciąć i wyjąć resztki produktu

Cena: 28 zł
Pojemność: 30ml

Skład:  Aqua, Dimethicone, Isodecane, Nylon-12, Cyclohexasiloxane, Squalane, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Glycerin, Sodium Chloride, Polyglyceryl-4 Isostearate, Silica Dimethyl Sylilate, Cyclopentasiloxane, Triethoxycaprylylsilane, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Benzyl Alcohol, Limonene, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499

Podkład nr 2
nazwa:Lirene Dermoprogram, Intensive Cover
kolor : Mały wybór kolorów - niestety bladolice nie znajdą odcienia dla siebie.
nr odcienia: 707 beżowy




właściwowosci: główną właściwością miało być mocne krycie ja natomiast uważam że kryje średnio w kierunku do słabego, dla porównania powiem że essence stay all day kryje o wiele lepiej. Mi to nie przeszkadza ale po co pisać coś na etykiecie co nie do końca pokrywa się z prawdą. Wykończenie na twarzy dziwne, tak jakby tworzył powłokę którą trzeba dokładnie rozsmarować ponieważ ma tendencje do lepienia się na twarzy. Dobrze utrzymuje się na buzi jeśli jej co chwile nie dotykamy, posiada SPF 10, zapach mi się nie podoba bardzo chemiczny. Uważajcie na białe bluzki bo plami.

Opakowanie: dobre,higieniczne, z pompką, tylko nie widać ile produktu pozostało.

Cena: 25 zł
Pojemność: 30 ml

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Butylene Glycol, Cyclohexasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Titanium Dioxide, Polysilicone-11, Polyglyceryl-4 Isostearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Magnesium Sulfate, Dimethicone, Polyglyceryl-3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Propylene Glycol, Candelilla Cera, Stearic Acid, Aluminum Hydroxide, Triethoxycaprylylsilane, Sodium Hyaluronate, Ethylhexylglycerin, Silybum Marianum (Lady`s Thistle) Extract, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Butylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.


Podkład nr 3
nazwa: Lirene Dermoprogram, City Matt
kolor: 4 odcienie
nr odcienia: 204 naturalny



właściwości: konsystencje ma lekką, dobrze się rozprowadza, kryje słabo, jest to taki podkład " na codzień"
Niestety przy mojej cerze suchej podkreślał skórki co jest nie do przyjęcia dlatego też muszę go mieszać z podkładem mocno nawilżającym,obawiam się że nie jestem obiektywna przez mój rodzaj cery. Długo się utrzymuje - prawie cały dzień. Osoby z cerą mieszaną i tłustą mogą wypróbować. Ładnie pachnie. Bardzo ważna rzecz mam wrażenie że ciemnieje na twarzy .
Opakowanie: dobre,higieniczne,z pompką, tylko nie widać ile produktu pozostało

Cena: 21 zł
Pojemność: 30 ml

Skład: Aqua, Cyclomethicone, Polymethyl Methacrylate, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Nylon-12, Sodium Chloride, Beeswax (Cera Alba), Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Ascorbic Acid, Isopropyl Titanium Triisostearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Linalool, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene, Carboxaldehyde, Alpha Isomethyl Ionone, Limonelle, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylpenyl Methylpropional, Coumarin, Geraniol, Hydroxycitronellal, Citronellol, Isoeugenol, Eugenol, Cl 77891 (Titanium Dioxide), Cl 77489 (Iron Oxide), Cl 77491 (Iron Oxide), Cl 77492 (Iron Oxide), Cl 77499 (Iron Oxide)

KOLORY :






Podsumowując najbardziej podoba mi się podkład nr 1 mimo zawartości sylikonu, najlepiej zachowuje się na mojej twarzy i go mogę polecić.
Pozostałe dwa podkłady hmmm ten podklad nie do mojej cery więc zachęcam do recenzji osobe z cerą mieszaną lub tłustą, a podkład kryjący - wcale nie kryje tak jak bym chciała ale jest przyzwoity - można wypróbować - pod warunkiem że nie dobierzecie odpowiedni kolor.

Dziękuje za mile spędzony czas na czytaniu posta.
Jakie są wasze odczucia odnośnie podkładów z Lirene ?

XoXo

6 komentarzy:

  1. Testowałam wszystkie trzy i Intensive Cover to zdecydowanie mój faworyt! Bazę chętnie wymienię/odsprzedam jeśli ktoś jest chętny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie testuję ten fluid + bazę i bardzo mi się spodobał :) U mnie trzyma się do 10 godzin więc akurat tyle ile przeważnie siedzę w szkole :) Moim faworytem jednak jest fliud matujący z Lierene w kolorze 14 carmel.. mistrz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna recenzja...ja osobiście nie przepadam za marką tych podkładów po prostu nie dla mnie ..szybko się ścierają..

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten pierwszy :) Na codzień jest dla mnie za ciężki, stosuję go na większe wyjścia ;) Generalnie jestem z niego zadowolona, ale też mi się wydaje, że jest mało wydajny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, dzięki za recenzje numeru 1, bo zastanawiam się nad nim od jakiegoś czasu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nie służą podkłady z Lirene, zapychaja mnie chyba, albo uczulają, bo wypryszcza mnie po nich jak nastolatkę w epicentrum trądziku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...