25 października 2011

Projekt Denko

Cześć!



Od jakiegoś czasu zaczełam zbierać puste opakowania po kosmetykach - projekt denko idealny pomysł na post - pomyślałam sobie. Tak naprawde to myślałam że powinnam dłużej zbierać kosmetyki ale torba w której trzymałam opakowania zapełniła się także jestem zmuszona zrobić post dzisiaj a nie na koniec miesiąca tak jak planowałam. 

Zapraszam do oglądania moich zdjeć

* szampon loreal elseve - std. szampon drogeryjny ani na plus ani na minus
* radical mgiełka - używałam na skalp ale nie dawała dużych efektów
*mediket ictamo- szampon apteczny do skóry głowy przetłuszczającej się - rewelacyjny obecnie używam już 3 opakowania

* masło do ciała perfecta - ślicznie pachnie czekoladą ale trudno się rozciera
* mus do ciałą lirene - bardzo przyjemny kosmetyk
* krem po opalaniu oriflame - bez szału, pozatym może uczulać

* peeling z joanny z żurawiną - ładnie pachnie 
*dezodorant fa - nidgy wiecej nie .. ładnie pachnie i nic wiecej
* mgiełka do ciała avon  - ślicznie pachnie i orzeźwia ,podoba mi się 

* żel z oliwką pod prysznic lirene - ładnie pachnie i dobrze myje 
* chusteczki inglot - fajne na wyjazdy ale mogły by być delikatniejsze - pewnie kupie je ponownie
*mleczko do ciała ziaja - nic nie nawilża, jestem nie zadowolona

*płyn do demakijażu rival de loop - podejrzewam że najgorszy produkt roku 2011
*żel po prysznic isana- nie polubiłam się z nim
* balsam  do rąk ava - bardzo dobry nawilżający krem 

I to by było na tyle myśle że trochę się tego nazbierało ...czas zbierać następne pudełeczka ;)

XoXo


21 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ile zapłaciłaś za Radical ?
    Wszędzie czytam, że ok. 8 zł kosztuje , a u mnie aż 15 ; O

    OdpowiedzUsuń
  2. Z produktów, które prezentujesz posiadałam tylko Fa pink passion - i w pełnie się zgadzam z Twoim podsumowaniem tego dezodorantu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Caathy- nie wiem ile kosztuje ja go kupilam dawno temu
    Ilusive- no wiedzialam ze badziewie hihihi

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł w zbieraniu pudełek a później robieniu recenzji ;)) hmmm może sama cosik takiego wymyślę

    OdpowiedzUsuń
  5. Yhhh też nie byłam zadowolona z balsamu z Ziaji...nie robił zupełnie nic, nawilżał na 10 minut. To była strata pieniędzy i czasu na nakładnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromne zużycia, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Caathy ja widziałam ostatnio w gazetce z natury albo rossmana za 8zł był

    co do Fa - ja mam pink paradise i go uwielbiam. Slicznie pachnie ale ja od dezodorantu w sprayu nie wyamgam niczego więcej. Od tego mam bloker ziaji wiec to dla mnie idealne połączenie :)

    A ile zapłaciłaś za ten szampon apteczny do przetłuszcajacej się skóry?

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :) czemu nie polubiłaś żelu pod prysznic z isany? pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kamyczek- dziwny zapach dla mnie troche sztuczny pozatym wysuszał mi skóre.
    moniaaa- za szampon ok 47 płace w aptece.

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo zużyć, ja wciąż dokupuję nowe kosmetyki przez co nie mogę zuzyć poprzednich. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, niezłe zużycia :) U mnie licho pod tym względem w październiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z produktów, które wymieniłaś używam tylko masła do ciała perfecta. Ma cudowny zapach, momentami myślę, że to budyń i chcę go zjeść. Ale niestety według mnie to zapach jest jego jedyną zaletą.

    Zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu wracaj do nas na wątek AG , tęsknimy ;*

    Majka

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno na jakieś produkty się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa jestem prodóktów jak działać bd na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię te peelingi naturia. I przymierzam się do mgiełki do ciała z avonu, ale nie mam pod ręką konsultatnki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie jestem w stanie robić projektu denko na blog - nie byłabym w stanie przetrzymywać wszystkich tych pudełek w domu :D mam manie wyrzucania śmieci :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...