12 października 2011

Rival de loop -ROLL ON 4 w 1

Cześć dziewczyny !

Byłam tak ciekawa tego produktu że nie mogłam się powstrzymać i kupiłam ,tym bardziej że mam tendencje do cieni. 


Zapewnienia producenta:

Kofeinowy roll - on pod oczy z korektorem. Produkt wygładza i rozświetla skórę wokół oczy a dodany korektor maskuje cienie i obrzęki.


Według mnie :

Faktycznie poprzez zimną kulke minimalizuje opuchnięte oczy , oraz wspomaga krążenie limfy.
Aczkolwiek nie znikają przez to cienie. Pomysł samego roll on został ściągnięty od firmy Garnier - ale może chcieli zrobić tańszą alternatywę, niestety nie mam porównania.
Ważne było dla mnie krycie myślałam że zastąpi mi korektor na dzień pod oczy - myliłam się , krycie jest znikome, wg. mnie jest to raczej rozwodniony lekki krem.
Nie zakryje nam tzw"worków pod oczami".


Natomiast plusem jest nawilżenie, skóra jest gładka po użyciu tego preparatu i nie czuje ściągnięcia pod oczami i wokól nich. Trudno mi rozgryźć ten preparat ponieważ na noc się nie nadaję mimo właściwości nawilżających ponieważ zawiera barwnik, na dzień natomiast i tak muszę użyć korektor mimo użycia roll-onu.

Preparat jest lekki i nie wałkuje się , ma dość dobry skład, który podam poniżej. 
Dodatkowo jest bardzo wydajny używam bardzo długo a końca nie widać.
Kwestia koloru - jest jeden w średnim odcieniu i przez ten odcień raczej nie rozświetla przestrzeni pod oczami jest lekko za ciemny jak na preparat rozświetlający.



Plusem na pewno jest cena.Bardzo tani produkt biorąc pod uwagę wydajność.
Mogę się przeczepić jeszcze do jednej rzeczy - bardzo dużo produktu wylatuje, za dużo dlatego nie ma możliwości wykonania masażu końcówką roll- ona. 
Natomiast więcej go nie kupię. Przetestowałam,wykorzystam ale nic więcej.

  
Skład: Aqua, Sesamum seed oil, Glycerin, Ethylhexyl Isonanoate, Simmondsia chinensis seed oill, Methyl glucose sesquisterate, talc, tocopheryl acetate, aloe barbadensis leaf juice, Phenoxyethanol, Butylene glycol, Panthenol, Aesculus hippocastanum seed extract, Magnesium aluminum silicate, Xantum gum, Potassium sorbate, Ethylhexylglycerin, Citric acid, Caffeine, Magnesium aspirate, Zinc gluconate, Lecithin, Ascorbit palmitate, Glyceryl stearate, Pantolactone, Glyceryl oleate, Copper gluconate, Sodium benzoate, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891.

Cena 10 zł 
Pojemność 10 ml

Pozdrawiam serdecznie


11 komentarzy:

  1. o włanie zastanawialam się kiedys jak sprawuje się ten korektor ja mam z Garniera i jest ok musze nabyc ten jak tylko wroce do kraju i napisze jak się oba mają.
    Pozdrawim
    www.wonderwoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na recenzję tego produktu : )
    Jednak nie zdecyduję się na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  3. wonderwomen chętnie przeczytam bo ja nie mam porównania a może kupię ten garniera ;)
    caathy - nie opłaca się wg mnie .
    oliskaa- fajnie że przydał się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja spróbuję, 10 zł to niewiele jak na taki rollon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też wczoraj o nim pisałam. i mimo że tani, i w sumie nie najgorszy, to jednak różnicy nie widze, więc po co stosować ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że mam o nim identyczną opinię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za recenzję ponieważ czekałam na taką, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie to taki gadżecik. Fajna jest kulka, która chłodzi :) dobra na opuchnięcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post :)
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc jakoś nie ufam takim produktom. Problem z cieniami pod oczami jest dość złożony. Takim produktem można próbować maskować cienie, ale trzeba też im zapobiegać w inny sposób. Tutaj znalazłam coś na ten temat http://scandiacosmetics.pl/blog/?p=199 i zacznynam się do tego stosować, bo mam z tym duży problem :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...